Book a sloth club februári doboz





Sziasztok!

Végre nekem is megjött 15-én a BASC dobozom, aminek én kimondottan nagyon örültem. Az elején nem értettem miért jó ez a meglepetés doboz, de mikor januárban megrendeltem és kiderült, hogy a héten jön már hétfőtől teljesen be voltam zsongva és ez csütörtökön jött ki a legjobban mikor kaptam az sms-t, hogy ma hozza a futár. Azt hiszem most már értem ennek az egésznek a varázsát. De akkor most jöjjön is a doboz tartalma. Ami természetesen spoileres lesz.




A dobozt amikor kinyitottam egyből szembe találtam azzal a kispapírral, ami leírja,hogy mit tartalmaz a doboz. Azt hiszem ezt egyből tovább adtam az egyik kolléganőmnek, hogy elolvassa én meg bontottam is ki, hogy elérjek  a  piros zsírpapírban elbújtatott apróságokhoz .





A dobozt amikor kinyitottam egyből szembe találtam azzal a kispapírral, ami leírja,hogy mit tartalmaz a doboz. Azt hiszem ezt egyből tovább adtam az egyik kolléganőmnek, hogy elolvassa én meg bontottam is ki, hogy elérjek  a  piros zsírpapírban elbújtatott apróságokhoz .

Amit legelsőnek észrevettem az a Dobbys bögre. Hát ezzel már megvettek. Nagyon imádom a Harry Pottert  ( ma lesz az első rész a Cool Tvn amúgy :D ) és Dobby manó a kedvenceim közé tartozik és persze szeretem a bögréket is. Véleményem szerint bögréből soha nem lehet elég egy embernek. A bögre miatt a másik, amit megláttam az a kulcstartó, már használatba is vettem és a plüssöm mellett ő is védi a kulcsom az elveszéstől. :D

Volt benne még  egy sellős toll, ami nekem azért lett még különlegesebb mivel nem láttam még senkit, aki ilyen színbe kapta volna. Ja igen és szokásomhoz méltóan annyira béna voltam, hogy hirtelen nem tudtam, hogy lehet vele írni. De egy segítőkész kollégám rájött a trükkre. :D


Továbbá robbanós cukorka nyalókával, hogy a bennem élő kislány újra feléledjen és az se felejtős, hogy minyonos volt az eleje. Volt olyan, aki ennek nem örült? :D
A könyvjelző szerintem alap tartozéka egy ilyen könyves doboznak, és nekem nagyon tetszett ez is.

Most pedig jöjjön, ami mindenkit érdekel a könyv :D
Dream válogatásos könyv, amiről én még nem hallottam. A BASC-nak az az egyik legjobb tulajdonsága, hogy nem rak bele 90 napnál régebbi könyvet és nekem ez a könyv még nem volt meg, de nagyon kíváncsivá tett és nemcsak engem hisz mindenkinek végig mutattam az irodában, hogy mit rejtett a lajháros doboz, amit már egy hete várok. 


A portás bácsi szerint azért nem ért ide 14-én, mert lajhár van rajta és az lassú állat. :D Nekem azért nagyon tetszik ez a lassú lajhár, ami a dobozon van . :)

Szóval akkor ez lenne a februári doboz, ami szerintem nagyon jól sikerült és mivel ez volt az első dobozom még nem rendeltem meg a márciust, de ami késik nem múlik. :)



Köszönöm, hogy itt jártatok, Pati. :)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

ÉRTÉKELÉS - Tomor Anita : Helló újra, kedves exem

ÉRTÉKELÉS - Jenny Han : A fiúknak, akiket valaha szerettem + nyereményjáték

Értékelés - Sara Shepard - Hazug csajok társasága

ÉRTÉKELÉS - Almási Kitti : Lezárás, Elengedés, Újrakezdés

ÉRTÉKELÉS - Erin Watt : Papírhercegnő ( A Royal család 1. )

12 számomra legjobb idézet Leiner Laura Bexi sorozatából *-*

Értékelés: Kathleen Glasgow - Girl in pieces - Lány, darabokban + nyereményjáték

TOP 10 IDÉZET: Csendes Nóra: Zápor utca

Értékelés: Sarah J. Maas: Köd és harag udvara

Számomra legjobb idézetek Borsa Brown Arab sorozatából.