Az ördög árnyékában - Anne L. Green - Biztos menedék

 


„Azóta elszivárgott belőlem az önbizalom, elvesztettem az identitásomat, és egy senki lettem.”

 

Fülszöveg

Baljós szitakötő:

"Megrendítő és szívfacsaró. Az első laptól az utolsóig feszültséggel teli." - Lizzyke olvasókuckója

Jack Doyle a chicagói rendőrség egyik elszántabb nyomozója, aki eltökélten küzd, hogy megtisztítsa a várost a rosszfiúktól. Egy nagy lehetőség küszöbén áll, amikor a városban felbukkan a kegyetlen és nagy befolyással bíró régi ellensége Jack élete kudarcának érzi, hogy a múltban elbukott, és emiatt Hyland az elkövetett vétkei ellenére még mindig szabadlábon garázdálkodhat. Bosszúhadjáratot indít, és csak későn veszi észre, hogy kicsúszott a talaj a lába alól.

Ekkor találkozik a szép és csinos Ericával, akinek az élete szintén zátonyra futott. Képtelen menekülni az évek óta tartó bántalmazó kapcsolatából. A két megkeseredett ember között már a megismerkedésük pillanatában magas hőfokon lángol a szenvedély, de a körülmények nem kedveznek ahhoz, hogy felvállalják a köztük kialakult vonzalmat.

A Baljós szitakötő a Biztos menedék-sorozat első része, amelyben Anne L. Green bebizonyítja, hogy az élet viharaival szemben csak a szerelem az egyetlen biztos menedék.

Az ajándék novella címe: Joyce elméjében

Törött szárnyakkal:

"Azt hiszed, Anne L. Green már nem tud meglepni, aztán mégis." - Nikii könyvblog

Erica és Jack sorsa elválaszthatatlanul egybefonódott. A közös titkuk és az egymás iránt érzett vágyódásuk lehetetlenné teszi a felejtést. Erica csodálatos világot fedez fel a börtönén túl, a szabadság, amit Jack mellett érez, megrészegíti, ugyanakkor halálra rémíti.

Jack számára az élet azonban még tartogat meglepetéseket. Teljesen tanácstalanná válik, amikor kiderül, hogy a húga halálos beteg, és hogy az Ericával egyre elmélyülő kapcsolata mekkora felháborodást, lázongó indulatokat gerjeszt a családtagjai, barátai körében.

Az izgalom és az érzelmek is a tetőfokára hágnak, amikor Jacknek választania kell a bosszú és szerettei élete között.

Kiadó: ÁLOMGYÁR KIADÓ

Oldalak száma: 470, 472

Borító: PUHATÁBLÁS, RAGASZTÓKÖTÖTT

Súly: 464, 424 gr

ISBN: 9786156067289,9786156067302

Nyelv: MAGYAR

Kiadás éve: 2020, 2021

Árukód: 2738414 / 1192484,  2738415 / 1192485

Személyes véleményem:

Tudjátok jól, hogy én elég kritikus vagyok a romantikus könyvekkel, de tényleg csak azért, mert nem sikerül elérniük az egyensúlyt. Valahogy valamit mindig túlnyomnak benne és én nem az a blogger szeretnék lenni, aki nem mondja ki az igazat. Szóval én most is összességében fogom jellemezni a könyvet. Mármint mivel az első részt is most olvastam el, így nem szeretnék külön értékeléssel kezdeni. Az első részt szerettem valahogy volt történet, volt elég ágyjelenet és aztán jött a második rész, ami már kevésbé tudta tartani ezt a dolgot. Pedig esküszöm én nagyon megpróbáltam szeretni. De hát ez újfent nem sikerült. Tudom, hogy nagykérés, de nem lehetne, hogy az írónő az egyrészes könyveknél marad? Nem bántásból, de a második rész már annyira vontatott volt, hogy nem kellett volna szétszedni a sztorit két részben. Ez egy könyvben tökéletesen jót ütött volna. Most tudom, hogy a véleményem miatt sokan nekem jönnek majd, de nem tudom olyan jó szívvel ajánlani, mint az előző könyveket. Sajnálom.

Magáról a könyvről:

Történetünk kezdetén élt egy férfi és egy nő, akik egy véletlen éjszaka folytán találkoznak, és úgy döntenek, hogy egymás nélkül unalmas lenne az éjszaka. Ezért jókislány módjára felmegyünk a férfi lakására, hogy ne féljünk egyedül annyira. Nagyjából így tudom leírni Erica és Jack találkozását. Természetesen Jacknek kamu nevet mondott a hölgy, mert, ha már úgysem találkoznak többet akkor feltétlenül szükséges még hazudni is. Ne haragudjatok, de én annyira nyomin és bénán hazudok, hogy soha nem értettem, hogy mehet ez valakinek csípőből. Emiatt ne kövezzetek meg. Szóval miután a hölgy felkell és rájön, hogy hol van, visszamegy a barátnője lakására mielőtt még a párja megtudja, hogy mit tett. 

A hölgy egy bántalmazó kapcsolatban van, melyből nagyon nehéz kilépni, mint a fent lévő mondatok is mutatják. Így szépen nyugodtan folytatja borzalmas életét Curtis-szel. Őszinte leszek az első rész még tetszett. Oké lehet, hogy nem ez jön le, de ott volt cselekmény, történet. Megismertük a szereplőket. Rájöttünk, hogy Jack pont annyira rajong Hylandért, mint Hyland a bántalmazott nőkért. De legalább jól felvolt építve. Azt leszámítva, hogy én már a 150.oldal körül rákérdeztem, hogy az a kislány anyja, akire gondolok. A válasz az volt, hogy nem derül ki az első részben, pedig szerintem tök egyértelmű volt, így nem is értem, hogy nem derült ki. Mármint olyan téren értem, hogy az volt a második rész tényleges fő szála a sztori felében. Na, de folytassuk a mesénket. Jack és Erica végül újra találkozna, mert nem bírják egymás nélkül és, mint megtudjuk Erica annyira szigorúan van fogva, hogy néha el tud járni együtt lenni az úriemberrel. Jó tudom ez nagyon ironikus volt, de ezeket annyira nem értettem. 

Mármint oké, hogy a barátnője segítségével annyira megtudtak oldani mindent, hogy

Hyland nem vette észre. Bár nem is ő előle kellett volna elrejteni a dolgokat. De őszintén, ha a barátnőm ekkora veszélyben van, akkor minél hamarabb megoldást akarok találni és nem csak annyit, hogy néha elérem, hogy legyen tényleges szex élménye. De tudom, én vagyok rosszul összerakva. Az első rész körülbelül erről szólt annyi, hogy volt egy csavar, mert Ericát és Hyland lányát, Tammyt elrabolták. Majd el is engedték, mert rájöttek, hogy a férfit nem fogja meghatni. Én ezt végképp nem értettem. Komolyan te tudod, hogy a pasi egy beteg állat, aki csak magával törődik, erre elrabolsz, két embert hátha érdekli őt. A kedvencem amúgy az volt, amikor a nő esküdözött, hogy Tammy biztonságban van és őt Curtis soha nem bántotta, majd jött a pálfordulás és meglátta nála a Harry Pottert ezért majdnem megütötte csak Erica közéjük állt, aminek fejleményében, a nő leesett a lépcsőn. Hát, ha őt egy ilyen ütés így kiterítette, akkor mit tesz egy kicsi, törékeny lánnyal? A második résznek sokkal kevesebb izgalmas jelenete volt, de legalább néha úgy éreztem, hogy nekem is van szexuális életem. Legalábbis annyit olvastam róla, hogy az belefér abba a kategóriába, hogy részt is vettem benne. Mondjuk emiatt kértem, hogy ezt elég lett volna az első részhez hozzá toldani. A végét pedig végképp nem értettem. 

Az írónő azt írta, hogy mióta családja van, jobban foglalkozik a bántalmazott nők helyzetével, de kérlek titeket nem az megoldás, amit Erica tett Curtis-szel. Persze mindenki egyetért vele, hisz megérdemli stb, de a rendőrség nem fogja ilyen egyszerűen lezárni és simán lecsukna 5-6 évre. Higgyétek el ez sem jó megoldás. Egy ilyen kapcsolatból igen elkell menekülni, barát, család, rendőrség. Persze nehéz lesz a nulláról kezdeni, de ez a megoldás. Tudom külső szemmel nehéz véleményt alkotni, de nem hiszem, hogy ennek kellett volna lennie a végének. Egy sima rendőrségi vizsgálaton kiütközött volna a dolog és lecsukják a hölgyet, csak ugye rendőr a pasija, meg annak a legjobb haverja. De nem lesz mindenkinek ott valaki, hogy eltusolja az ügyet.

Egyben az egész:

Szó szerint egyben mivel együtt értékeltem a két könyvet, de nem véletlenül. Az első rész 5/4-es volt a második viszont 5/2. Így nálam a sorozat 5/3. Nem tudok ennél több pontot adni rá a második rész miatt és tudom, hogy most kihúzom a gyufát a rajongóknál, de nekem ez így nem elég. A második rész tényleg nagyon vontatott volt és ellett húzva és tényleg nem szeretném megbántani az írónőt. Ez az én személyes véleményem. Ez pedig mindig leírom, bárki könyvéről is van szó. Sajnos azt nem tudom mondani, hogy nem én voltam a célközönség, mert imádom a romantikus könyveket és a szexjelentekkel sincs bajom, de azzal már igen, ha a sztori 30%-ot tesz ki az ágyjelenet pedig 70%-ot. Ez sajnos már zavar, mert nem annyira élvezhető.

Értékelés:

         

Idézetek:

„Ha az ember szeret valakit, nem engedi, hogy kételyek vagy hazugságok válasszák el tőle.”

„Süvít majd a levegő körülöttem, de én mégsem félek. Törött szárnyakkal is repülni fogok. Szabad leszek végre.”

„Úgy tökéletes, ahogy van. Egy angyal. Az én törött szárnyú angyalom, akit csak én taníthatok meg újra repülni.”

„Sokszor hangoztattuk azt annak idején a barátságunkról, hogy olyan erős, ha az éjjel közepén felhívná az egyikünk a másikat, hogy baj van, csak annyi lenne a válasz: „Hozom az ásót!”

„Tanuld meg kinyitni a szíved, és élj a lehetőségekkel, amit az élet teremtett számodra.”

„A sors időnként minden igyekeztünk ellenére könyörtelenül a padlóra küld. Az élet nem kiszámítható, nem logikus, nem igazságos, de ki kell hoznunk belőle, amit csak lehet.”

Ha megszeretnéd vásárolni:

Álomgyár

Bookline

Libri

Köszönöm, hogy benéztetek.

Xoxo, Patti 😊

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

ÉRTÉKELÉS - Tomor Anita : Helló újra, kedves exem

ÉRTÉKELÉS - Jenny Han : A fiúknak, akiket valaha szerettem + nyereményjáték

Értékelés - Sara Shepard - Hazug csajok társasága

ÉRTÉKELÉS - Almási Kitti : Lezárás, Elengedés, Újrakezdés

ÉRTÉKELÉS - Erin Watt : Papírhercegnő ( A Royal család 1. )

12 számomra legjobb idézet Leiner Laura Bexi sorozatából *-*

Értékelés: Kathleen Glasgow - Girl in pieces - Lány, darabokban + nyereményjáték

TOP 10 IDÉZET: Csendes Nóra: Zápor utca

Értékelés: Sarah J. Maas: Köd és harag udvara

Számomra legjobb idézetek Borsa Brown Arab sorozatából.