Értékelés: Elle Kennedy - The Score ( A pont)


Fülszöveg:

A srác a pályán és a lányoknál is sikert sikerre halmoz...

Allie Hayes nehéz időszakot él át. Diploma előtt áll, de fogalma sincs róla, mihez kezdjen az egyetem után, ráadásul a közelmúltban a régóta tartó kapcsolata is véget ért. Bár a vad, érzelemmentes szex nyilvánvalóan nem megoldás a problémájára, a jóképű hokisztárnak, Dean Di Laurentisnek képtelen ellenállni. Legalábbis egyszer, mert még a bizonytalan jövő sem elegendő ok arra, hogy Allie zűrös viszonyba bonyolódjon az egyéjszakás kalandok koronázatlan királyával.

De ezt a lányt nem lesz olyan egyszerű meghódítani.

Dean mindig megszerzi, amit akar. Csajokat, jó jegyeket, népszerűséget, csajokat... Igazi szívtipró, akinek egy lány sem mond nemet. Kivéve Allie-t. A belevaló csaj egyetlen éjszaka alatt fenekestül felforgatja a srác életét, majd kijelenti, hogy legyenek csak barátok. Na, azt már nem! Ennek csak akkor lehet vége, ha Dean úgy akarja. A srác minden csáberejét beveti, de amikor történik pár hatalmas változás az életében, fokozatosan rájön, hogy nemcsak a gólok számítanak... hanem a szerelem is.


Kiadó: KÖNYVMOLYKÉPZŐ KIADÓ KFT.
Oldalak száma: 409
Borító: PUHATÁBLÁS, RAGASZTÓKÖTÖTT
Súly: 428 gr
ISBN: 9789634570776
Nyelv: MAGYAR
Kiadás éve: 2017
Árukód: 2709640 / 1171062
Sorozat: RUBIN PÖTTYÖS
Fordító: Barthó Eszter


Borító: 5/4


Sajnos nem tudok rá 5 pontot adni bármennyire is kidolgozott testű a borítómodell.

Figyelem felkeltőnek tényleg az, de nem vagyok benne biztos, hogy tökéletesen tükrözi a könyvet, hisz a történet nem csak Deanről szól, hanem Allieről is. Ő pedig valami oknál fogva a közelében sincs a könyvnek.


Személyes véleményem:

Mikor megláttam hozzá a kihívást molyon akkor is tudtam, hogy mintha én ezt már olvastam volna. De annyi jó vélemény volt, hogy úgy döntöttem újra olvasom és tényleg nem bántam meg. Ma fél ötkor úgyse tudtam aludni így még hajnalban befejeztem a könyvet. Vicces volt és egyben szomorú. Volt, hogy a lelkemig hatolt és közben utáltam is. Elle Kennedy mindig gyönyörűen ír le mindent. Soha nem fogom megunni a könyveit.
Magáról a könyvről:

A történet két szemszögbő fut. Az egyikben megismerjük Allie-t, aki most szakított a pasijával. A másik nézőpontból megismerjük Dean-t, aki hírhedt nőcsábász az egyetemen. Valahogy az amerikai egyetemi élet, így a könyvekben mindig olyan könnyűnek tűnik. A főszereplők mindig okosak, elit egyetemisták, népszerűek. Végül is ki akar egy népszerűtlen srácról olvasni?!

De térjünk vissza Deanre és Alliere.. Allie nem akar a campus szobájában aludni, főleg, hogy lakótársa és egyben legjobb barátnője nincs, a közelben mivel még a végén kibékül Seannal, aki ugyebár jelenleg a volt pasija. Ezért felajánlják neki, hogy aludjon addig Hanna pasijának szobájában. Viszont neki a szobatársa Dean, aki ugyebár minden lánnyal összefekszik, aki az egyetemre jár. Allie mindig is nemet mondott neki és Dean nem is próbálkozott be nála. Az este folyamán, amíg Allie próbált nem szomorkodni megpróbálták feldobni az estét egy kis tequilával. De ez nem úgy sikeredett, ahogy ők szerették volna. Másnap reggel Dean ágyában ébredt fel Allie, aki ez miatt teljesen kiborult és mi lesz a továbbiakban?

Egy titkos viszony, gyász, tanítás és a sötét múlt. Szóval bátran ajánlom mindenkinek. Elle Kennedy most is szívekig hatol, és ha kell, könyörtelenül összetöri.

Köszönöm, hogy benéztetek. :) Patti :)

Kedvenc idézetek:

„– Te most tényleg félmeztelenre vetkőztél? – meredek rá döbbenten.
  – Ja. Nem csípem a pólókat.
   Nem csípi a pólókat.”


„– Azt hittem, nem akarsz salsázni. Dean Di Laurentis csak azt csinálja, amihez kedve van, nem?
  – Most pont azt csinálom – von vállat.
   Összevont szemöldökkel várom, hogy kifejtse.
   – Boldoggá teszlek.
   Kész. A szívem felrobbant. Ennyi boldogságot már nem tud magában tartani.”


„Tettetett lazasággal Hannah-hoz fordulok.
 – És hol van a másik feled?
 – Itt vagyok – vigyorog önelégülten Garrett.
 – A másik másik feledre céloztam – nevetek. A kis szőke drámakirálynőre, akivel egymáshoz   vagytok nőve.”

 
„ - Hogy nézett rám? - kérdezte Allie óvatosan.
  -   Mintha te jelentenéd számára az egész világot.”

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

ÉRTÉKELÉS - Tomor Anita : Helló újra, kedves exem

ÉRTÉKELÉS - Jenny Han : A fiúknak, akiket valaha szerettem + nyereményjáték

Értékelés - Sara Shepard - Hazug csajok társasága

ÉRTÉKELÉS - Almási Kitti : Lezárás, Elengedés, Újrakezdés

ÉRTÉKELÉS - Erin Watt : Papírhercegnő ( A Royal család 1. )

12 számomra legjobb idézet Leiner Laura Bexi sorozatából *-*

Értékelés: Kathleen Glasgow - Girl in pieces - Lány, darabokban + nyereményjáték

TOP 10 IDÉZET: Csendes Nóra: Zápor utca

Értékelés: Sarah J. Maas: Köd és harag udvara

Számomra legjobb idézetek Borsa Brown Arab sorozatából.