Értékelés: Baráth Viktória - A főnök



„Bár tudtam, hogy a jövőm bizonytalan, akkor sem adtam fel, hogy egyszer az enyém legyen az, amire vágytam.”
Fülszöveg:
Valóban te irányítod a saját életedet?



Ana Moreno békés életet él Albuquerque legtehetősebbek által lakott negyedében. Mindene megvan, amiről egy nő álmodhat: csodás ház, személyzet és egy milliomos vőlegény, akivel boldogan tervezgetik a jövőjüket. A rózsaszín álomvilágnak azonban vége szakad, mikor egy este ismeretlenek elrabolják Anát. A lány ekkor döbben rá arra, hogy az élete mégsem volt olyan fényes és csillogó, mint ahogy azt gondolta. Fogvatartója válaszút elé állítja: ha életben akar maradni, meg kell tanulnia alkalmazkodni ahhoz a kegyetlen világhoz, amibe került. A titkok és csalódások hálójában őrlődve azonban arra még ő sem számít, hogy a bosszúvágy egy teljesen új emberré fogja átváltoztatni.

Hol a határ jó és rossz között? Mire lehet képes az ember, ha a bosszú hajtja?

Vajon létezhetnek valódi érzelmek egy kegyetlen világban, vagy csak az érdek vezérli a tetteinket?



Baráth Viktória, az AranyKönyvre jelölt Első tánc című nagy sikerű könyv szerzője ezúttal egy izgalmakban, érzelmekben és erotikában gazdag történetben mutatja be az alvilág rideg valóságát.



Kiadó: ÁLOMGYÁR KIADÓ
Oldalak száma: 378
Borító: PUHATÁBLÁS, RAGASZTÓKÖTÖTT
Súly: 340 gr
ISBN: 9786155596834
Nyelv: MAGYAR
Kiadás éve: 2017
Árukód: 2698916 / 1165768

Borító: 5/5


Mi mást adhatnék rá? Szerintem tökéletesen illik a könyvhöz. Bár egy Ryan-t rá tudtam volna képzelni, de biztos, hogy nem lett volna ugyanolyan, mint a képzeletemben. Így tökéletes lett. :D



Saját vélemény:


Életem első könyve volt Vikitől, de biztos vagyok benne, hogy nem az utolsó. Sokszor hallottam már róla, de valahogy sose kezdtem el tőle olvasni. Miután bekukkantottam a csoportjába és láttam, hogy mennyire odavannak érte, így kíváncsi lettem. Szóval még a héten beugrottam a könyvesboltba és megvásároltam az én kicsikémet. Méghozzá milyen jól tettem. Egyből szerelmes lettem. Mármint a könyvbe. :D

Viki valami csodát alkotott. Mindig érdekelt ez a világ. Volt régen egy sorozat, amibe szintén drogbárók voltak és azért oda voltam. Mindig érdekelt, hogy hogyan süllyed idáig egy ember és itt Ryannél teljesen érthető volt.


Magáról a könyvről:


Elsőnek Ana-t ismerjük meg, aki egy jól menő cégvezető mennyasszonya. Semmi dolga nincs, csakhogy vásárolgasson, szép legyen és kordában tartsa magát, hogy a párja mutogathassa.De neki ez nem olyan furcsa, szereti a férfit és mindent megtessz, hogy boldoggá tegye.
Fuuu, de nagyon utáltam. Számomra az ilyen emberek ilyen semmilyenek. Semmi hasznunk nincs belőlük. Ő pedig tökéletesen alakítja a buta nő szerepét, akit semmi más nem érdekel csak a ruhák, a jó lét és a csillogás.
Majd történik egy váratlan esemény. Legalábbis Ana-nak váratlan, nekem valahogy egyből leesett, hogy valami nem stimmel a cuki vőlegénnyel aznap. Ana-t elrabolja Ryan, aki egy drogbáró és miután semmi pénzt nem kap, Ana apjától a lányért, mivel szegény fel se tudja venni a kapcsolatot vele. De feltalálja magát és sikerül elérnie, hogy befogadják és tanítsák. Itt már kezdtem kicsit megkedvelni, kiderül, hogy van agya és nem is olyan buta, mint az elején hittük. Ami neki is meg nekünk olvasónak is jó, mert nem biztos, hogy sokáig bírtam volna tőle olvasni a könyvet. :D
De megismerjük Ryan-t is. Ő az a csodálatos pasi. Jó az elején kicsit utáltam, de rájöttem, hogy lehetetlen őt utálni. Minden, amit tett annak oka volt és nagyon is jó oka.
Ezek után, hogy hogyan alakul Ana sorsa és miért lett olyan felkapott Ryan el kell olvasnotok a könyvet. De tényleg higgyétek el, nem bánjátok meg. J

Köszönöm az írónőnek, hogy egy ilyen csodálatos könyvet alkotott. :)


Kedvenc idézetek:

„Saját, önálló személyiséggel rendelkezem, és megérdemlem azt, hogy én irányítsam az életemet, ne mások.”

 
„Elfogadtam, hogy az életem megváltozik, és sosem leszek többé az, aki voltam. Megnyugodtam.”

 
„El kellett veszítenem mindent ahhoz, hogy értékelni tudjam, amim van.”

 
   „ -Te az új pasival vagy gaz? - kérdezte a fekete hajúlány, miután felszívta az első csíkot.
     A hátamat a hideg smpének támasztottam és keresztbe fontam a karjaimat.
-          Igen, vele.
-          Kurvára dögös. Hogy szedted fel?
Végre megszabadultam tőle, erre itt is ő volt a téma.
-          Mazochista vagyok. Imádom, ha kihasználnak ls megaláznak - válaszoltam szarkasztikusan.
-          Én azt nem bírom, de ha jól megfizetik, akkor azt csinálnak velem, amit akarnak. - reagált a szőke.



Köszönöm, hogy itt jártatok, Patti. :)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

ÉRTÉKELÉS - Tomor Anita : Helló újra, kedves exem

ÉRTÉKELÉS - Jenny Han : A fiúknak, akiket valaha szerettem + nyereményjáték

Értékelés - Sara Shepard - Hazug csajok társasága

ÉRTÉKELÉS - Almási Kitti : Lezárás, Elengedés, Újrakezdés

ÉRTÉKELÉS - Erin Watt : Papírhercegnő ( A Royal család 1. )

12 számomra legjobb idézet Leiner Laura Bexi sorozatából *-*

Értékelés: Kathleen Glasgow - Girl in pieces - Lány, darabokban + nyereményjáték

TOP 10 IDÉZET: Csendes Nóra: Zápor utca

Értékelés: Sarah J. Maas: Köd és harag udvara

Számomra legjobb idézetek Borsa Brown Arab sorozatából.