Áprilisi meglepetés doboz - Book A Sloth Club





Ez volt a második könyves dobozom tőlük. Őszintén az első is jó volt, de nem fogott meg annyira, mint a mostani. Számomra tényleg ez vitt mindent, ami elég nagy szó nálam. :D
Aaaaaaaaaaannyira örültem mikor tegnap megkaptam az e-mailt, hogy még aznap kiszállítják. :D
Sajnos én nem tudtam kitalálni, hogy melyik könyv lesz benne, de így legalább olyan volt, mintha karácsony lenne.





Szóval lássuk mi volt a dobozban, ami a Gondolat Spirál témakörben hódította meg a rajongókat. :)

Vigyázat innentől spoiler. :)


Az áprilisi doboz már teljesen új stílusban került a kezünkben, de aki szerette volna még kérhette a régivel. Viszont volt egy újabb újítás, hisz, ha egymásra rakod a dobozokat, akkor fiók funkciót töltenek be.

Ugye régebben már említettem, hogy mindig olyan igényesen van becsomagolva. Ez most is így volt. Egy nagyon szép zöld papír vette körbe és imádom a zöldet utána persze következett a tartalomjegyzék, ami nagyon szép volt. J




Valahogy ezek után a kedvenc dolgomat pillantottam meg a dobozból, ami nem más, mint egy plüss teknős, de ezt a könyvel fotóztam le így akkor láthatjátok. J

Utána következett a gyertya, amit az irodába mindenki végig szagolt, hisz annyira jó illata volt *-*





Utána egy iszonyú jó illatú krém, legalábbis én annak néztem, de még kitalálom mi is pontosan. Az viszont teljesen biztos, hogy iszonyú édes illata van. Már most imádom.




Volt benne egy cuki teknősös nyaklán, ami ma már az öltözékemet képviselte. Egyértelműen látszik, hogy bizsu, de tökéletesen passzol a témához.



Emellett volt benne spirálos nyalóka. Hát örök gyerek vagyok és imádom a nyalókát. De még nem ettem meg. Szóval, hogy mennyire finom az várat magára.




Ezen kívül volt benne egy érdekes csomagolású kávé. Én kimondottan nem vagyok az a nagy kávés, szóval szerintem a párom fogja szerintem meginni. Bocsi mindenkitől.




A másik kedvencem a könyvszütyő, ami nekem kifejezetten tetszett mivel még úgyse volt egyse és alig vártam, hogy legyen. *-*




Most pedig akkor jöjjön a könyv. Ami nem más volt, mint John Green: Teknősök végtelen sora. Amit kifejezetten vártam már. :D



Jöjjön akkor egy egységes kép. :)



Csináltam egy montázst is. :)




Köszönöm, hogy itt jártatok, Patti. :)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

ÉRTÉKELÉS - Tomor Anita : Helló újra, kedves exem

ÉRTÉKELÉS - Jenny Han : A fiúknak, akiket valaha szerettem + nyereményjáték

Értékelés - Sara Shepard - Hazug csajok társasága

ÉRTÉKELÉS - Almási Kitti : Lezárás, Elengedés, Újrakezdés

ÉRTÉKELÉS - Erin Watt : Papírhercegnő ( A Royal család 1. )

12 számomra legjobb idézet Leiner Laura Bexi sorozatából *-*

Értékelés: Kathleen Glasgow - Girl in pieces - Lány, darabokban + nyereményjáték

TOP 10 IDÉZET: Csendes Nóra: Zápor utca

Értékelés: Sarah J. Maas: Köd és harag udvara

Számomra legjobb idézetek Borsa Brown Arab sorozatából.