Egy izgalmas könyvbemutató margójára. :)


Álomgyár Könyvbemutatón és dedikáláson jártam J






Képzeljétek tegnap jelent meg Borsa Brown új könyve A férj prostija címen.


         Sajnos nem tudtam időbe odaérni, de mint a képek alapján láttam már négy - fél öt körül nagy sor volt. Én olyan háromnegyed hat körül értem oda. már akkor tudtam, hogy biztos nagyon sok mindenről lemaradtam, de ha csak fele olyan jó volt a bemutató eleje, mint ahogy én éreztem magam akkor biztos fantasztikus volt. :)
Iszonyú izgatott voltam mivel sajnos még nem volt alkalmam egy dedikálásukon sem részt venni. Így érdeklődve néztem az embereket és figyeltem minden mozzanatra.

Közben észrevettem Angelikát is. Egy előttem lévő nővel beszélgetett, aki sajnos hibás példányt kapott Az ártatlan sorozat befejező kötetéből és most újat kapott, amit természetesen dedikáltak neki. Angelika nagyon közvetlen volt és olyan jó volt látni, hogy kijön, beszélget stb. J

Igazából végig próbáltam rávenni magam, hogy hozzá szóljak és kérjek közös képet, de annyira még nem voltam bátor. :D


Majd fél 7 körül bejutottam a könyvesboltba. Mikor körbe néztem már akkor feltűnt, hogy rengeteg akció van, amit egy hete észre se vettem mikor bent jártam. Utána már egyre gyorsabban ment a sor és a pénztárnál képzeljétek kivel találkoztam… Baráth Viktóriával J Olyan aranyos volt, mikor mondtam a nevem egyből tudta ki vagyok és ő köszönt oda. Iszonyú nagy öröm volt. Igaz végig kicsit nagyon félénk voltam, de ettől függetlenül nagyon jól éreztem magam. Végezetül pedig végre leültem Borsa mellé, aki nagyon kedves volt és mindenkihez volt egy jó szava vagy egy mondata.  Nekem például megdicsérte a nevem. J


Huu majdnem kifelejtettem. Volt Borsa fan club is :D süteménnyel is vártak, ha jól láttam. Sajnos többet nem tudtam róla mondani, mivel csak tegnap este léptem be a csoportba. De ami késik, nem múlik.
A képet a Borsa karakterek csoportból hoztam.


Összegzésül pedig a kiadó egy nagyon kellemes, barátságos dedikálást hozott össze és remélem, minél többre el tudok majd menni. J


 
U.I: Védjétek meg a fókákat és vegytek papírtáskát. :D Ez lesz az új jelmondat csak úgy szolók. :D

Köszönöm, hogy benéztetek hozzám, Patrícia. :)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

ÉRTÉKELÉS - Tomor Anita : Helló újra, kedves exem

ÉRTÉKELÉS - Jenny Han : A fiúknak, akiket valaha szerettem + nyereményjáték

Értékelés - Sara Shepard - Hazug csajok társasága

ÉRTÉKELÉS - Almási Kitti : Lezárás, Elengedés, Újrakezdés

ÉRTÉKELÉS - Erin Watt : Papírhercegnő ( A Royal család 1. )

12 számomra legjobb idézet Leiner Laura Bexi sorozatából *-*

Értékelés: Kathleen Glasgow - Girl in pieces - Lány, darabokban + nyereményjáték

TOP 10 IDÉZET: Csendes Nóra: Zápor utca

Értékelés: Sarah J. Maas: Köd és harag udvara

Számomra legjobb idézetek Borsa Brown Arab sorozatából.