Megszületett Sarah J. Maas Kisfia. :)


Képzeljétek június elsején megszületett Sarah J. Maas kisfia, aki a Taran Wasserman nevet kapta, mint ahogy említve volt Sarah legnagyobb kedvenc könyvkaraktere után kapta a nevét.
Aki nem más, mint Taran Wanderer a Prydain krónikákból. (A tájékoztatást az Üvegtrón & Tüskék és rózsák udvara rajongói csoport-ból hoztam.)






Ahogy az írónő azt írta: "Egy hete vagyok édesanya és nem gondoltam, hogy lehetséges annyira szeretni valakit, mint amennyire én odavagyok ezért is a kis emberért. Már most elég kalandot éltünk át együtt - 11 nap túlhordásban voltam múlt héten, amikor végül sürgősségi császárt végeztek rajtam. Most lábadozok, Taran pedig nagyszerűen van - ő a legédesebb, legszeretnivalóbb baba (és a neve mennydörgést jelent, részben a valaha volt egyik kedves könyves szereplőmről neveztük el) és alig várom, hogy bemutassam nektek egy nap!"

Íme, a fotó a babáról:




Köszönöm, hogy itt jártatok, Patti. J

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

ÉRTÉKELÉS - Tomor Anita : Helló újra, kedves exem

ÉRTÉKELÉS - Jenny Han : A fiúknak, akiket valaha szerettem + nyereményjáték

Értékelés - Sara Shepard - Hazug csajok társasága

ÉRTÉKELÉS - Almási Kitti : Lezárás, Elengedés, Újrakezdés

ÉRTÉKELÉS - Erin Watt : Papírhercegnő ( A Royal család 1. )

12 számomra legjobb idézet Leiner Laura Bexi sorozatából *-*

Értékelés: Kathleen Glasgow - Girl in pieces - Lány, darabokban + nyereményjáték

TOP 10 IDÉZET: Csendes Nóra: Zápor utca

Értékelés: Sarah J. Maas: Köd és harag udvara

Számomra legjobb idézetek Borsa Brown Arab sorozatából.