Értékelés: Jenny Han - Utóirat: Még mindig szeretlek



" Egy nap majd szeretetteljesen gondolok vissza erre az időre. Ezt mondogatom magamban, még akkor is, amikor a szemem megtelik könnyekkel, még akkor is, amikor aznap este az ágyamban fekszem és álomba sírom magam. Addig sírok, amíg az arcom már fáj a sok törölgetéstől."

Fülszöveg:

Lara Jean nem számított rá, hogy valóban beleszeret Peterbe. Ők ketten csak színleltek, aztán hirtelen ez már több lett egyszerű színjátéknál. Most Lara Jean minden eddiginél jobban összezavarodott. Amikor egy újabb fiú bukkan fel a múltjából, az iránta táplált érzelmei is visszatérnek. Szerethet egy lány egyszerre két fiút?

A kirobbanóan sikeres A fiúknak, akiket valaha szerettem folytatása. Elbűvölő és őszinte történet, melyben a felejthetetlen Lara Jean szemén át láthatjuk az első szerelmet. A szerelem sosem egyszerű, de talán részben ezért is olyan elképesztő.
Add át magad a varázsának!    



            


Kiadó: KÖNYVMOLYKÉPZŐ KIADÓ KFT.
Oldalak száma: 336
Borító: KARTONÁLT
Súly: 394 gr
ISBN: 9789634571407
Nyelv: MAGYAR
Kiadás éve: 2017
Árukód: 2708008 / 1170068
Sorozat: VÖRÖS PÖTTYÖS KÖNYVEK     



Borító: 5/5

Szerintem ezt a döntést igazából senkinek nem kell magyarázni. Az első résznél is a cím, majd a fülszöveg fogott meg és most pedig a második rész is ugyanannyira elvarázsolt. Szerintem csodálatos a borító. Egyszerű és mégis teljesen tökéletes. Ugyanúgy Lara Jean van a középpontban, hisz továbbra is mindent rajta keresztül tapasztalunk. A színek továbbra is tökéletesen harmonizálnak egymással és, mint a képemen látni a rózsámmal is. :)


Személyes véleményem:

Azt hiszem ez pont az a könyv,amit mindenkinek legalább egyszer elkell olvasnia. Teli van érzelmekkel, amiket Lara Jean-nen keresztül tapasztalhatunk. Valahogy újra tizenhat  évesnek érzem magam, aki nem merte elmondani sose a kiszemelt srácnak, hogy tetszik.  Nem mondok újat azzal, hogy az első részt imádtam. Jenny Han stílusa lehengerlő és remélem, hogy még nagyon sok könyvet olvashatok tőle. Megérdemli, hogy minden országban lefordítsák a könyvét, hisz nagyon tehetséges írónő. Viszont nagyon féltem a folytatástól. Az első rész adott egy mércét,a mit féltem, hogy a második rész nem fog tudni átugrani, de balsejtelmem hál istennek nem igazolódott be. Igaz, hogy most nem volt benne annyi levél és nem okozott olyan sok bonyodalmat, de mégis volt egy visszatérő, ami egy kicsit megbolygatta Lara Jean és Peter életét.



Magáról a könyvről:


Az első rész egy hatalmas függővéggel ért véget és nem tudtam elhinni, hogy még mindig nincs itt a folytatása. Hisz már az első részt is úgy tudtam megvenni,hogy iszonyú sokat spóroltam rá, de egyszerűen tudni akartam, hogy mi lesz a folytatás. Most, hogy sikerült őt is beszereznem februárban egyszerűen féltem elkezdeni. Nem akartam, hogy vége legyen. Egyszerűen nem akartam elengedni még a sorozatot. (Persze tudom, hogy lesz harmadik része, de idő míg kijön és újra elkéne engednem). Annyi könnyet és érzelmet hozott az első rész, hogy rettegtem tőle, hogy elolvassam a második részt és elengedjek mindenkit. Szívemhez nőttek és ez az írónő leghatásosabb eszköze...szívekig hatol. Tudom-tudom, hogy már inkább a könyv érdekel titeket. Szóval lássuk.

A második rész választ ad az egyik végén megmaradt kérdésünkre. Mi lesz Lara Jeannel és Peterrel. Örülök annak, ahogy az írónő döntött, hisz rengeteg dráma van már az elején,sajnáltam volna, ha nem hagyja őket együtt. Viszont mint minden kapcsolatban itt is vannak  problémák. Az első például Geneview, aki nem tudja elviselni, hogy Peter otthagyta a volt legjobb barátnőjéért. 

Sajnos Peter számára sem közömbös Gen és valahogy még mindig előrébb helyezi mint a jelenlegi társát, ami eléggé idegesített, ezért is örültem, hogy egy levél visszatért Lara Jeanhez és John felbukkan a képbe. Sokszor felmerült bennem a kérdés, hogy biztos Petert szeretném a szerelmes leveles királynő mellé. De itt nem én íróm a sztorit. Szóval igazából kialakul egy szerelmi négyszög. Hisz Peter számára Gen még fontos, Gen pedig visszaakarja kapni. Lara Jean szereti Petert, de John sem idegen és van John, aki megakarja szerezni Lara Jean. 


"Olyan könnyedén szakítottunk! Mintha semmit sem jelentene. Mintha semmit sem jelentenénk."

Alapjáraton idegesítenek az ilyen sztorik, de az írónő annyira aranyosan írja meg az egészet, hogy továbbra is imádom.  Viszont én hagytam volna Petert. Ebbe a részben nagyon megutáltam és Johnnak és Lara Jeannek volt egy nagyon édes jelenete a "csak egy pici hó kell" rész, már ezért megérte. A családját még mindig imádom. Kitty valami hatalmas nagy forma. Margot továbbra is mindig józanul gondolkodik és talán az apukájuk is kijön a csigaházból..legalábbis remélem. Hisz megérdemli.
Szóval nem mondom, hogy volt olyan jó, mint az első rész, de ugyanúgy szerethető volt. Voltak érdekes, vicces és idegesítő részek. Nem bántam meg, hogy elolvastam, hisz a második részt könnyebb volt elengedni, mint az elsőt, de állok elébe a harmadiknak. Kíváncsi vagyok mit tudnak még alakítani ezen a sorozaton.



Kedvenc idézetek:

"Az emberek ki-be sétálnak az életünkben. Egy ideig ők jelentik számunkra a világot, ők a mindeneink. Aztán egy nap már nem azok. Nem lehet előre megmondani, meddig lesznek a közelünkben."

" Van egy koreai szó, amit a nagyi tanított. Jung. Két ember közti kapcsolatot jelent, aminek nem lehet véget vetni, még akkor sem, ha a szeretet gyűlöletbe fordul. Akkor is élnek benned a régi érzelmek, sosem tudod a másikat teljesen lerázni magadról, a szívedben megmarad a másik iránt érzett gyengédség."
 
"Most már tudom, hogy nem akarok csak félig szeretni, és nem akarom, hogy csak félig szeressenek. Az egészet akarom, és ahhoz, hogy az egész az enyém legyen, mindent kockára kell tennem. "
 
"– Nekem nem te vagy az első – feleli Peter. – De te vagy számomra a legkülönlegesebb, mert te vagy az a lány, akit szeretek, Lara Jean."


Köszönöm, hogy itt jártatok, Patti. :)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

ÉRTÉKELÉS - Tomor Anita : Helló újra, kedves exem

ÉRTÉKELÉS - Jenny Han : A fiúknak, akiket valaha szerettem + nyereményjáték

Értékelés - Sara Shepard - Hazug csajok társasága

ÉRTÉKELÉS - Almási Kitti : Lezárás, Elengedés, Újrakezdés

ÉRTÉKELÉS - Erin Watt : Papírhercegnő ( A Royal család 1. )

12 számomra legjobb idézet Leiner Laura Bexi sorozatából *-*

Értékelés: Kathleen Glasgow - Girl in pieces - Lány, darabokban + nyereményjáték

TOP 10 IDÉZET: Csendes Nóra: Zápor utca

Értékelés: Sarah J. Maas: Köd és harag udvara

Számomra legjobb idézetek Borsa Brown Arab sorozatából.