A mai nap talán legszomorúbb híre: Véget ér a Shadowhunters! :(




Véget ér a Shadowhunters! :(


Bármilyen meglepő sajnos a hír igaz. Én elsőnek könyvben találkoztam a Shadowhunterssel, hisz mikor itt megjelent még nem volt a sorozat, de semmiképp nem kezdtem volna el addig míg van olyan része, amit nem fejeztem be. Nem mondom, hogy megütötte a könyv szintjét, de ahhoz képest nagyon jól lett összerakva.
Elsőnek nem akartam elhinni aztán próbálgattam utána olvasni, hogy mi igaz az egészből és sajnos tényleg vége lesz.
A harmadik évad második feléből berendeltek még két plusz részt, hogy tisztességesen letudják zárni, de még így is elég szomorú. Nagyon szerettem a sorozatot.
A hírek szerint a Constantin film, aki a széria producere (és anno a filmé is), nem tudott megegyezni a Netflixszel. Amihez biztos az is hozzájárult, hogy a nézettség folyamatosan esett és ez a sorozat egy nagyon költséges műfaj volt. Hisz nem egy átlagos fantasy sorozat az biztos.



Viszont ne kaszáljuk annyira, hisz még messze van a harmadik évad és a Freeform is bejelentette, hogy méltón szeretne elbúcsúzni a sorozattól és 2019 tavaszán egy két órás filmet terveznek.

" Nagyon büszkék vagyunk a Shadowhuntersre, a sorozat új terepet tört be ebben a zsánerben és igazi rajongói kedvenc lett. Ennek ellenére, a partnerünkkel, a Constantinnal arra a nehéz döntésre jutottunk, hogy nem folytatjuk a negyedik évaddal. De mivel mi is nagy rajongói és támogató vagyunk a sorozatnak, ragaszkodtunk hozzá, hogy készüljön egy különleges, két részes finálé, amivel rendben lezárul a széria. A tizenkét epizód 2019 tavaszán érkezik majd. Szeretnénk megköszönni a tehetséges alkotóknak, producereknek, a szereplőgárdának és a stábnak a kemény munkát a Constantinnál és Cassie Clare-nek ezt a nagyszerű könyvsorozatot. Nagyon várjuk, hogy elhozhassuk nektek a végső fejezetet a történetben."

A rajongók már most nem akarják ezt annyiban hagyni. Egy kezdeményezést szerveztek és már a legtöbb közösségi oldalon megy a #SaveShadowhunters hashtag, ami szerintem nagyon jó dolog. Hisz a színészeknek is egy kis reményt vagy legalább egy kis mosolyt csal az arcukra, hisz őket is derült égből villámcsapásként érte a dolog.


 A színészek is búcsúzkodtak a leghosszabb viszont a Claryt játszó színésznőé volt. :)





Drága angyalaim!
Mi is csak most tudtuk meg - és higgyétek el nekem, mi is olyan sokkos állapotban vagyunk, mint ti. Ez a sorozat tényleg egy kincs volt. Egyből beleszerettem a történetbe és a mitológiába. Claryt játszani megtiszteltetés és öröm volt. Olyan különleges, erős nő (néhányan talán úgy mondanátok, hogy alacsony, vöröshajú és hisztis) - köszönöm, hogy rám bíztátok őt és hogy velünk tartottatuk ezen az utazáson. Köszönet illeti a szereplőgárdát, a stábot, a producereket, a rendezőket és a kreatív csapatot, akik dolgoztak ezen a különleges tévéműsoron. Annyit tanultam mindegyiküktől, és egész hátralévő életemben őrzöm majd a sorozat készítésének emlékeit. Minden egyes ember, aki része volt a Shadowhuntersnek, megérintette a szívemet valamiképp, meg sem próbálom leírni. A szeretet, amivel ez a rajongótábor óvja a könyveket, a tévéműsort, a művészeket és egymást, olyan erő, amilyennel eddig még sohasem találkoztam. Nem számít, innentől kezdve mi történik, egy valamit megígérek. Az Angyalra, elkészítjük nektek a legkomolyabb, legbadassebb, legvarázsolatosabb finálét, amit csak el tudtok képzelni.
Minden szeretetemmel, Angyalok.


David Castro (Raphael) reakciója

https://twitter.com/DavidLCastro_/status/1003857592047857667

Magyarul:

Az összes Shadowhunter rajongónak ... nagyszerű utazás volt. Annyira szerencsés voltam, hogy találkoztam egy ilyen csodálatos szereplőgárdával és stábbal, akiket igazán hiányolni fogok. Köszönöm @FreeformTV és köszönöm @ShadowhuntersTV

Szeretlek titeket, és köszönöm, hogy engedtétek, hogy a Raphael Santiago legyek.


Köszönöm, hogy itt jártatok, Patti. :)


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

ÉRTÉKELÉS - Tomor Anita : Helló újra, kedves exem

ÉRTÉKELÉS - Jenny Han : A fiúknak, akiket valaha szerettem + nyereményjáték

Értékelés - Sara Shepard - Hazug csajok társasága

ÉRTÉKELÉS - Almási Kitti : Lezárás, Elengedés, Újrakezdés

ÉRTÉKELÉS - Erin Watt : Papírhercegnő ( A Royal család 1. )

12 számomra legjobb idézet Leiner Laura Bexi sorozatából *-*

Értékelés: Kathleen Glasgow - Girl in pieces - Lány, darabokban + nyereményjáték

TOP 10 IDÉZET: Csendes Nóra: Zápor utca

Értékelés: Sarah J. Maas: Köd és harag udvara

Számomra legjobb idézetek Borsa Brown Arab sorozatából.