Értékelés: Cookie O'Gorman - Nindzsalány




"A kisasszony elrabolta a szívem, és remélem, soha nem is adja vissza."



Fülszöveg:

Snow-Soon Lee tizenhét éves, koreai, és Bruce Lee a példaképe. A harcművészet koronázatlan királynője nem az a bulizós típus, de ha felheccelik, akár egy vadidegen, dögös srácot is hajlandó lesmárolni a moziban, hogy bebizonyítsa, nem csak a gyilkos ütéseivel tud hatni a fiúkra. Ja, hogy a kapucnis szívtipró a dúsgazdag szenátorjelölt egy szem fia? Uppsz... Semmi vész, úgysem találkoznak többé. Vagy mégis? Ash lerázhatatlannak tűnik, és kissé paranoiás anyja a családot ért halálos fenyegetések miatt elképesztő ötlettel áll elő: azt akarja, hogy Snow legyen a suliban a fia testőre. Vajon meg tudja védeni a nindzsalány Asht a titokzatos zsarolóktól? És Snow-t ki védi meg az újabb csókoktól?




Oldalak száma: 320
Borító: KARTONÁLT
Súly: 384 gr
ISBN: 9789634156666
Nyelv: MAGYAR
Kiadás éve: 2017
Árukód: 2714108 / 1174256
Sorozat: LOL KÖNYVEK
Fordító: Erényi Mónika




Imádom a LOL könyveket. Nem mondom azt, hogy mindegyik megüti a mércét, de egyikre se tudom azt mondani, hogy ez csapnivaló. Eddig nem okoztak csalódást és arra amire szerettem volna továbbra is a legjobb dolog. Mint már mondtam az előző posztomba kicsit válságban vagyok, de ez a könyv előhozta belőlem, amit mostanában nem sok. Sőt elérte azt is, hogy miután befejezzem azonnal neki álljak bejegyzést írni.. Kedd este... Ilyenkor egyáltalán nem szoktam, de térjünk rá a könyv részleteire.



Borító: 5/5

Tökéletes. Szerintem ennél többet nem is nagyon kellene mondanom én mégis megteszem. A LOL könyvnek mindig nagyon szuper borítóik vannak. Ez az egyik erősségük, hogy mindig eltalálják mi illik hozzá. A színek, az árnyalatok magukkal ragadnak. A lány a borítón pedig tökéletes Snow-nak és valamilyen szinten mivel ő a főszereplő stb. ezért teljesen érhető, hogy egy ilyen képet raktak be és jobban előhozták a belső tulajdonságait stb. Szóval engem megvett teljesen magának.



Személyes véleményem:

Tudom már írtam egy kisebb részt a véleményemről, de azthiszem még nem mondtam róla eleget. Egyszerűen nem tudom elengedni még a történetet, ezért is akartam még ma bejegyzést írni róla. Eredetileg vasárnap este kezdtem el, de annyira fáradt voltam, hogy képtelen voltam elolvasni. Viszont hétfőn estefelé belelendültem és nagyon jól haladtam, de közbeszólt a józan és az, hogy bealudtam. Tudom elég gááz. Viszont ma mindent félretettem persze a munkát kivéve, de azt muszáj így nem tehettem félre. Miután pedig semmi nem állt közém és az olvasás közé teljesen beszippantott. Persze, ha nagyon beleakartál gondolni a dolgokba akkor hamar rájössz mindenre, de én a LOL könyveket pont azért imádom, mert, ha nem akarok nagyon gondolkodni akkor is tökéletes kikapcsolódás. Könnyed és humoros. Imádom a párbeszédeket és nem kell folyton arra koncentrálni, hogy mit mondtak vagy mit tettek 40 oldallal ezelőtt, mert teljesen továbbra is képben vagyok.




Magáról a könyvről:

Tudom-tudom inkább erre vagytok kíváncsiak. Szóval próbálok nem spoilerezni, de ahol olyan ott előre fogom jelezni. Most az egyszer megígérem. :D
Mielőtt valaki nagyon beleéli magát inkább előre megnyugtatlak, hogy ne okozzon csalódást, ha te egy nagyon hosszú, klasszikus és egyben olyan könyvet szeretsz, ami kicsit sem ragaszkodik el a való világtól és egyben még az élet értelmét is rejti. Akkor most szólok ez nem a te könyved. Viszont,ha szereted a mozgalmas, szerelmes és egyben cukin imádnivaló szerepelőket, akiket néha agyonvágnál valamivel, ami épp a kezed ügyébe kerül akkor viszont neked tökéletes választás.

Snow egy kemény koreai lány, akit a legtöbb lány az ismerősei körében nem túlzottan kedvelnek mivel nem éppen lányos lány. De számomra ettől volt sokkal érdekesebb mondjuk lehet, hogy ehhez hozzájárul az is, hogy 2 éven keresztül birkózni jártam és kimondottan imádtam. Nem éppen lányos sport és nem mondanám, hogy nyüzsögtek ott a lányok, akikkel bratyizhattam volna. Viszont én nagyon imádtam. Sokkal jobban élveztem mikor simán megcsináltam egy tigrisbukfencet, minthogy azok közé tartoztam volna, akik 5 felüléstől is kipurcannak. Szóval tudom, hogy ez titeket nagyon nem érdekel, ezért térjünk vissza a koreai harcművészünkre. Igen jól hallottátok vagyis olvastátok ő a környék koronázatlan királynője. Kész zseni volt a lány minden téren. Okos, ügyes és mellette jó humora van. Rettentő bátor persze csak, ha nem pasi van a képben. :D


Közben pedig itt van Ash. A szenátorjelölt egy szem kisfia, aki tehetséges focista és közben igazi szívtipró, mint minden főszereplő az ő kaliberében. Ugye, mint már mondtam Snow elég bátor és mivel a lányok állandóan szekálják ezért képe volt egy tök idegen pasit megcsókolni, akit valamilyen oknál fogva testőrök védtek, viszont mivel Snow nagyon jó harcművész, ezért iszonyúan szépen felültette őket. Imádtam, de tényleg. Viszont Snow nem számított arra, hogy valaha is viszont látja a srácot, de a sors teljesen másképp hozza nekik.  Szóval teli lesz izgalmakkal, volt barátnőkkel, versenytársakkal és elrablással. Most komolyan kell ennél több egy kellemes kikapcsolódáshoz? Ugye szerintem sem. Bátran ajánlom mindenkinek egy délutáni kikapcsolódásra.



Kedvenc idézetek:


"– Tudod, amikor kisebbek voltunk, belém volt esve. –„Kábé három napig, amíg le nem téptem a kedvenc plüssmacija fejét" – gondoltam, de nem mondtam ki hangosan."


"A szívemet hasogató érzés olyan volt, mintha Bruce Lee egyszerre rúgna mellkason vagy százszor. 
Azaz rohadtul fájt."


„Szeretnél boldog lenni az életben, Snow? Akkor élj úgy, mint Bruce. Szállj szembe a szabályokkal, és ne hagyd, hogy bármi visszafogjon.”

 „Bruce megtanította, hogy a harcművészetben nincs olyan, ami ellen ne lehetne védekezni – de a szívfájdalom nem volt köztük.

 „– Veronica szakított velem. Nem akartam osztozni vele az ebédemen, ezért odajött hozzám, homokot szórt a szemembe, és a fejemhez vágta, hogy lúzer vagyok.



 Köszönöm, hogy itt jártatok :)



Patti :)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

ÉRTÉKELÉS - Tomor Anita : Helló újra, kedves exem

ÉRTÉKELÉS - Jenny Han : A fiúknak, akiket valaha szerettem + nyereményjáték

Értékelés - Sara Shepard - Hazug csajok társasága

ÉRTÉKELÉS - Almási Kitti : Lezárás, Elengedés, Újrakezdés

ÉRTÉKELÉS - Erin Watt : Papírhercegnő ( A Royal család 1. )

12 számomra legjobb idézet Leiner Laura Bexi sorozatából *-*

Értékelés: Kathleen Glasgow - Girl in pieces - Lány, darabokban + nyereményjáték

TOP 10 IDÉZET: Csendes Nóra: Zápor utca

Értékelés: Sarah J. Maas: Köd és harag udvara

Számomra legjobb idézetek Borsa Brown Arab sorozatából.