Kedvenc Filmek - avagy a Movies Tag


Sziasztok! J



Most találtam ezt a nagyon jó Book Taget és mivel imádom a filmeket és a könyveket, ezért gondoltam kitöltöm. J




1, Melyik volt az első meghatározó film, amit Láttál?

Huuu nekem első sorban Disney filmek vagy inkább mese filmek voltak ilyenek és nekem ez a Hamupipőke volt. Külön filmek nem voltak rám óriási hatással.




2, Mi volt az utolsó film vagy sorozat, amit láttál?

Az Odaát 13. évadát kezdtem és még mindig imádom. Dean4ever <3


3, Mik a kedvenc filmjeid?

Úristen… olyan hosszú listán nem tudok írni.

Harry Potter filmeket imádom, Hajrá lányok, High School Musical, Rock Tábor, Star Wars és még nagyon sok disney és nem disney film. De a Kingsmant is imádom. A második részét kétszer is megnéztem a moziba: D






4, Milyen műfajú filmben lennél te a főszereplő?


Valami misztikusban :D például a Csontvárosban.




5, Ki játszana téged egy filmben?


Senki! Csak én játszhatom magamat. :3

6, Mi a top 3 kedvenc sorozatod?

Iszonyú nehéz kérdés.


1.Odaát

2. Vámpírnaplók/The Originals

3. Pretty Little Liars





7, Mi idegesít legjobban, egy filmben?


A kiszámíthatóság és persze, ha unalmas. :D



8, Mi az a film vagy sorozat, amit soha nem fogsz megnézni?


Hát nem tudom. Nagyjából mindent megnézek. Szóval szerintem ilyen nincs, de ha lesz, akkor elmondom nektek is. J


9, Melyik színésszel, színésznővel vagy filmrendezővel találkoznál szívesen?


Mivel Selena Gomez is színészkedik így ő lenne az egyik választásom, mivel példaképem és Brad Pitt lenne a másik választás. :D


10, Mi az aktuális kedvenced, amit most láttál, vagy most szeretnél megnézni?

A Gyilkosság az Orient Expresszen szeretném megnézni, ha lesz rá időm. :D
Köszönöm, hogy itt jártatok, Patti. :)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

ÉRTÉKELÉS - Tomor Anita : Helló újra, kedves exem

ÉRTÉKELÉS - Jenny Han : A fiúknak, akiket valaha szerettem + nyereményjáték

Értékelés - Sara Shepard - Hazug csajok társasága

ÉRTÉKELÉS - Almási Kitti : Lezárás, Elengedés, Újrakezdés

ÉRTÉKELÉS - Erin Watt : Papírhercegnő ( A Royal család 1. )

12 számomra legjobb idézet Leiner Laura Bexi sorozatából *-*

Értékelés: Kathleen Glasgow - Girl in pieces - Lány, darabokban + nyereményjáték

TOP 10 IDÉZET: Csendes Nóra: Zápor utca

Értékelés: Sarah J. Maas: Köd és harag udvara

Számomra legjobb idézetek Borsa Brown Arab sorozatából.