2017 - avagy évösszefoglaló az én világomban :)



Most, hogy január másodika van, gondoltam elkészítem én is az év összefoglalómat, így 2017-ről igaz nem lesz túl hosszú mivel még csak 3 hónapos a blog, de remélem, így is élvezhető lesz. J




1.Legjobb könyv, amit 2017-ben olvastál

Ha külföldi írótól, akkor egyértelműen Erin Watt: Papírhercegnő című könyve. Bocsi tényleg, de én rabja lettem ennek a könyvnek és szerintem nemcsak én. :D

Ha magyar írótól lévőt kell mondanom, akkor számomra R. Kelényi Angelika Ártatlan című sorozata mindent vitt és lassan kezdhetem a második részt is az Álomgyár Kiadó jóvoltából.

2.Legjobb folytatás, amit 2017-ben olvastál:

Huha. Ezzel meg fogtatok kicsikét mivel hiába lettek meg decemberben a könyveim folytatásai még nem sikerült hozzájuk látnom, így erre most a Megtört Herceget mondanám, de így csak írom. :D

3.Legnagyobb csalódás:

Ez teljesen egyértelmű, hogy Kelly Creaght - Nevermore című könyve. A kiadó olyan jó idézeteket írt belőle, hogy a következő fizumnál meg is rendeltem a könyvet, de sajnos nem érte el a kellő hatást és még be se fejeztem, mert annyira nem fogott meg. De nem adom fel. Ebben az évben megpróbálkozom vele újra.


4.Legnagyobb meglepetés:

Pachmann Péter könyve egyszerűen letehetetlen volt. Soha nem gondoltam volna, hogy tőle fogok egy ennyire jó könyvet olvasni. 

5.Kedvenc új szerződ, debütáló esetleg számodra eddig nem ismert:

Újra megemlíteném Pachmann Pétert és R. Kelényi Angelikát, de ismerni ismertem, de még csak most olvastam Almási Kitti könyvét. Mindet imádtam. J

6.Legújabb kedvenc karakter:

Hm..ez iszonyúan nehéz kérdés, de most Michael Sullivan: A koronatorony című könyvéből Gwen lett a favorit. J
7.Egy könyv, amin sírtál:

L.A.Casey - Gyere haza című regénye és Pachmann Péter - Misu háborúja. De a legtöbbet még mindig Péter könyvén sírtam.  :D

8.Egy könyv, ami boldoggá tett:

Újra visszatérnék a Papírhercegnőre én nagyon imádtam és tetszettek a szócsaták benne nagyon. J
9.Kedvenc filmadaptáció, amit idén is láttál:

Én még csak nemrég kezdtem el a Shadowhunterst sorozatba, ha ezt is ide sorolhatom. Persze maradtak ki dolgok, amik kicsit rosszul érintettek, de ennek ellenére szerettem. De inkább csak sorozatok filmadaptációit néztem.

Imádom őket *-*


10.A legszebb könyv (borító alapján), amit idén vásároltál:

Ez egy nagyon fogós kérdés. Mivel amik a könyvespolcomon vannak, majdnem mind a borító miatt kerültek oda. :D
De legyen Jen Klein - Rád hangolva című könyve. :D
11.Melyik könyvet szeretnéd elolvasni még a 2017-os év végéig?

Hát az összes könyvet, amit elkezdtem, de mivel erről lekéstem, így reményeim szerint januárban befejezem. A remény hal meg utoljára - gondoltam én mikor ránéztem a könyves polcomra. :D
12.Új megjelenés, amit még nem olvastál, de jó volna:
Cassandra Clare - Árnyak Úra cimű könyve és Jennifer L. Armentrout - Perszelő csók és Sarah J. Maas mindkét könyve, ami megjelent decemberben és ne felejtsük, el Róbert Katalin Szelídíts meg című könyvét sem.

13.Legjobban várt új könyv megjelenése a 2018-as évre:
Erin Watt Royal sorozatának harmadik része elvileg 2018-ban jön szóval őt  nagyon várom más és
Jennie Melamed - Lányok csöndje c. regénye, az Athenaeum Kiadó jóvoltából.


~ Patti J






Megjegyzések

  1. Szia! Most találtam rá a blogodra! Nagyon tetszik és az írásaid is nagyon jók! :) Rendszeres olvasód lettem. :)
    Boldog Újévet kívánok :) Ha gondolod less be hozzám is :) Puszi :)

    VálaszTörlés
  2. Szia :) nagyon szépen köszönöm :) mindjárt ránézek. Neked is boldog új évet kívánok :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

ÉRTÉKELÉS - Tomor Anita : Helló újra, kedves exem

ÉRTÉKELÉS - Jenny Han : A fiúknak, akiket valaha szerettem + nyereményjáték

Értékelés - Sara Shepard - Hazug csajok társasága

ÉRTÉKELÉS - Almási Kitti : Lezárás, Elengedés, Újrakezdés

ÉRTÉKELÉS - Erin Watt : Papírhercegnő ( A Royal család 1. )

12 számomra legjobb idézet Leiner Laura Bexi sorozatából *-*

Értékelés: Kathleen Glasgow - Girl in pieces - Lány, darabokban + nyereményjáték

TOP 10 IDÉZET: Csendes Nóra: Zápor utca

Értékelés: Sarah J. Maas: Köd és harag udvara

Számomra legjobb idézetek Borsa Brown Arab sorozatából.