Book Blogger teszt


Sziasztok. J


Egy újabb book taggel érkeztem, melyre Anna (Lap Lap Után blog szerkesztője) barátnőm hívott ki J Innen is köszönöm neki.



I.                   Top három könyves dolog, ami idegesít:


ü  Amikor idegesít a főszereplő, mert mi már rég tudjuk mit kéne csinálnia, de ő folyton mást csinál és ezen okból csak a hisztijét olvasom oldalakon keresztül.

ü  Túl kiszámíthatóak a cselekmények

ü  Amikor nagyon nehezen indul be a történet. Az a baj, hogy ilyenkor képes vagyok hónapokig is hanyagolni egy könyvet.

II. Három könyves vallomás
ü  Soha nem olvasok újra könyvet. Elég, ha elolvasom a fülszöveget és tudom, hogy ezt már olvastam.
ü  Ha egy könyvből film készül és egyiket se olvastam/láttam még akkor inkább elolvasom, de a filmet vagy sorozatot csak évek múltán nézem meg, hogy ne üssön el nekem a kettő.
ü  Utálom, ha kár esik a könyveimben. Ha valaki kárt tesz bennük, az egy életre elássa magát nálam.
III. Utolsó alkalom, amikor sírtál egy könyvön:
ü  Ühm ez még mindig a Misu háborúja című könyv, amit Pachmann Péter írt.




IV. Könyvek száma az éjjeliszekrényeden:

ü  Huh most nemsok van csak 1 db :D mindig azt rakom oda, amit épp olvasok.


V. Kedvenc rágcsálnivalód olvasáshoz:
ü  Őszinte leszek én nem szeretek nassolni olvasás közben és kávézni se szoktam inkább forró csokizom vagy kakaózom.



VI. Három könyv, amit bárkinek ajánlanál


ü  Pachmann Péter: Misu háborúja

ü  Szuróvecz Kitti: A sokszívű

ü  És végül az összes Cassandra Clare könyv. :D
VII. Egy kép a könyvespolcodról
ü  Hát még rendezés alatt áll, így erről majd később kaptok képet. J

VIII. Milyen sokat jelentenek neked a könyvek?

ü  Mindent. De tényleg. Ha szomorú vagyok elég, ha elolvasok egy könyvet vagy pár oldalt és máris jobban leszek. Ha épp magam alatt vagyok vagy semmihez nincs kedvem, akkor egyből olvasni kezdek és elmenekülök abba a világba. J
IX. A legnagyobb könyves titkod
ü  Ilyenem sajnos nincs. Szerintem az nem titok, hogyha van pár percem, akkor mindenhol olvasok. :D
X. Kihívottjaid:
ü  Akinek van kedve kitölteni J
Köszi, hogy itt jártatok, Patti. J

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

ÉRTÉKELÉS - Tomor Anita : Helló újra, kedves exem

ÉRTÉKELÉS - Jenny Han : A fiúknak, akiket valaha szerettem + nyereményjáték

Értékelés - Sara Shepard - Hazug csajok társasága

ÉRTÉKELÉS - Almási Kitti : Lezárás, Elengedés, Újrakezdés

ÉRTÉKELÉS - Erin Watt : Papírhercegnő ( A Royal család 1. )

12 számomra legjobb idézet Leiner Laura Bexi sorozatából *-*

Értékelés: Kathleen Glasgow - Girl in pieces - Lány, darabokban + nyereményjáték

TOP 10 IDÉZET: Csendes Nóra: Zápor utca

Értékelés: Sarah J. Maas: Köd és harag udvara

Számomra legjobb idézetek Borsa Brown Arab sorozatából.