Értékelés: Budai Lotti - Shirzan szerelme: Ágyas és Úrnő 1.

  

"Elszántságod s urad iránti ragaszkodásod elismerésre méltó"

Fülszöveg:
Egy angol úrihölgy útja egy indiai herceg ágyába
Louise Elsfieldnek, ennek a bátor és gyönyörű asszonynak a kalandjai 1685-ben veszik kezdetüket. A II. Jakab, angol király ellen indított felkelés elsodorja főhősnőnk vonzó férjét: Lord Elsfieldet ártatlanul börtönbe vetik, majd Indiába száműzik, ahol a halálnál is rosszabb sors vár rá. De Louise állhatatos szerelmétől hajtva követi férje nyomát a lenyűgöző és ismeretlen országba, s ezzel kezdetét veszi veszélyekkel, csalódással és szenvedéllyel teli utazása. Kalandjai során kalózok rabolják el, majd megismeri a csillogó paloták és a császári háremek világát is. Tanúi lehetünk, mint válik főhősünkből egy bosszúszomjas amazon, vagy ahogyan a régi perzsák harcos asszonyaikat nevezték: Shirzan.






Oldalak száma: 408

Borító: PUHATÁBLÁS, RAGASZTÓKÖTÖTT

Súly: 360 gr

ISBN: 9786155763045

Nyelv: MAGYAR

Kiadás éve: 2017

Árukód: 2706377 / 1169022


 
Borító:5/5

Nekem nagyon tetszik. Imádom a színeit és teljesen jogos, hogy egy indiai nő van a borítón. Az pedig, hogy blogosok véleménye is rákerült a borítóra külön plusz pont

Személyes vélemény:
Imádtam minden egyes részét. Folyamatosan izgalomba tartott. Tetszett, hogy egy másodpercre sem laposodott el a történet. Kivételesen hibákat a történelmi részekben nem találtam. Pedig én tényleg utánuk járok, csak mostanában az írók is. :D
 Ez viszont nálam plusz pont. Régen nem szerettem a magyar írókat, mert unalmas és sablon sztorikat adtak ki kezükből. Most viszont azt veszem észre, hogy hamarabb veszem kezembe egy magyar író munkáját és ehhez mostantól Budai Lotti regényei is ide fognak tartozni. Egyszerre izgultam és féltem. Nevettem, de sírtam is. Szó szerint minden érzést előhozott belőlem. A vége pedig lesokkolt. Főleg úgy, hogy azt gondoltam, hogy Happy End lesz az egész...egy kis indiai színezettel. De mindig meglepett az írónő, amikor már azt hittem tényleg nem lesz semmi és semmivel se lehet fokozni. Hát Lotti megmutatta, hogy mégis.
Magáról a történetről:
Az elején megismerjük a méregkeverő történetét és egy kegyencnőjét Montespan markiné történetét. Kiket  Bastille börtönébe zártak a márkiné udvarhölgyeivel együtt. Csakhogy az egyik udvarhölgy eltűnt a börtönből. Majd országot váltunk és Angliában találjuk magunkat II. Károly halála után kialakult kaotikában. Ahol a trónra Öccse Jakab kerül. Viszont, ha egy király meghal mindig lesznek olyanok, akik a trónra pályáznak pl. a fattyúk, akik nem törvényes házasságból születnek, hanem csak kikacsingatásból.
"Esküdjön! - ismételte Louise, és köpönye zsebéből előhúzta a Szentírás egy kisebb példányát. - Esküdjön a Bibliára, hogy ez után az éjszaka után kiengedi Williamet a börtönből. Esküdjön a Beatrice Brewer iránt érzett szerelmére. Beatrice lelki üdvére... Az talán számít is magának valamit."
 Ebbe a botrányba keveredik bele Elsfield lordja, akinek csak annyi volt a bűne, hogy egy terhes nőt és a kíséretét nem hagyta kint éjszakázni. Megismerjük, hogy kicsoda valójában Louise Harvey és megtudjuk, hogy miért akarják annyira Őt és férjét Williamet szétválasztani. Ugye bár azt mondtam, hogy reménykedtem benne az elején, hogy nem kapunk happy endet, de ahogy olvastam a történetet és átéreztem Louise és William kapcsolatát alig vártam, hogy újra együtt legyenek. De semmi nem megy csak úgy. Williamet letartóztatják és Indiába kerül. Ahova Louise is utána megy. De az útközben kalandokba kerül. Olyanokba, amiket én biztos, hogy nem bírnék idegekkel. :D

"Neked már nincs otthonod, nincs férjed, és nincsenek gyermekeid. magadnak teszel szívességet, ha mielőbb elfelejted őket. Te mától a nagy Sambhajihoz tartozol, senki máshoz. Ezt jól vésd az eszedbe."
Miután a Cornélia nevű hajó kiköt Indiába és azthinnénk, hogy Louise végre biztonságban van, meglátnak rajta valamit, ami miatt sajnos el kell rabolniuk és elvinni az indiai császárhoz. Hát nem mindenki ide szeretne eljutni? Mondjuk nem ebben az évszázadban. Ami a császári birodalmon belül történik az valami borzalom..tényleg. Én inkább éhen halnék, minthogy azon kelljen keresztül mennem, mint a hárem tagjainak.
"Ő nem tehet róla... Vigyázz rá kérlek... Tudnod kell... Te vagy az életem szerelme..."
Végezetül pedig ajánlanám mindenkinek. Hiszen tényleg egy ámulatba ejtő könyv. Ha egy kicsit kiszeretnél kapcsolni és elutazni a 17-18. századba, akkor nyugodt szívvel ajánlom. Minden  képzeletem felül múlta Lotti. Azt hiszem új kedvenc író került be a kicsinyke listámra.
Végezetül pedig szeretném megköszönni mégegyszer az Álomgyár kiadónak, hogy lehetőséget kaptam elolvasni a könyvet. :)
Köszönöm, hogy itt jártatok, Patti. :)




Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

ÉRTÉKELÉS - Tomor Anita : Helló újra, kedves exem

ÉRTÉKELÉS - Jenny Han : A fiúknak, akiket valaha szerettem + nyereményjáték

Értékelés - Sara Shepard - Hazug csajok társasága

ÉRTÉKELÉS - Almási Kitti : Lezárás, Elengedés, Újrakezdés

ÉRTÉKELÉS - Erin Watt : Papírhercegnő ( A Royal család 1. )

12 számomra legjobb idézet Leiner Laura Bexi sorozatából *-*

Értékelés: Kathleen Glasgow - Girl in pieces - Lány, darabokban + nyereményjáték

TOP 10 IDÉZET: Csendes Nóra: Zápor utca

Értékelés: Sarah J. Maas: Köd és harag udvara

Számomra legjobb idézetek Borsa Brown Arab sorozatából.