Értékelés: Rachel Van Dyken - A randiguru szárnysegéde (Szárnysegéd Bt. 2)



„A királykisasszony beleszeretett a gazfickóba. Ebből csinálj mesét, Disney!”




Fülszöveg:

Szárnysegéd Bt. kettes számú szabálya: Soha ne mutasd ki, mennyire akarod a másikat!

Lex utálja Gabyt. Gaby utálja Lexet. Legalább kölcsönös az érzés, nem? Lex nem tehet mást, igyekszik túlélni azokat a heteket, amikor kiképezi Gabyt a Szárnysegéd Bt. munkatársává, és kész. Igen ám, de miután elkezdenek együtt dolgozni, majd’ szétveti őket a szexuális feszültség. Lex nem tudja eldönteni, hogy megfojtsa a lányt, vagy inkább felrakja a legközelebbi strapabíró asztalra.

Gabynak van egy titka. Egy olyan dolog, amit nemcsak a legjobb barátja, de az ellensége elől is titkol. A határok lassan elmosódnak. Lex egyre kevésbé az a gazfickó, akinek Gaby tartotta, és… kezd valami egészen mássá alakulni az, ami köztük van. Gaby mindig is utálta, hogy kicsit vonzódik Lexhez – egyetlen informatikus hallgatónak sem szabadna ilyen jó testének lennie, és ilyen jól kinéznie szemüvegben –, főleg mert „Lex Luthor” egy gonosz nőfaló. Veszélyes. Gabynak távol kellene tartania magát tőle. Nagyon-nagyon távol… De hát mindig is vonzotta a veszély.

Mi van, ha kezdesz beleesni az ellenségedbe?


Kiadó: KÖNYVMOLYKÉPZŐ KIADÓ KFT.
Oldalak száma: 347
Borító: KARTONÁLT
Súly: 410 gr
ISBN: 9789634575696
Nyelv: MAGYAR
Kiadás éve: 2019
Árukód: 2727035 / 1184667
Sorozat: RUBIN PÖTTYÖS
Fordító: Sándor Alexandra Valéria


Borító: 5/5

Olyan Lexes a borító. Szerintem ezzel mindent el is mondtam.  Alapjáraton nem szeretem a félmeztelen borítókat, bár tény és való, hogy az én szemem is ezeket találja meg először a boltok polcain. Ne kérdezzétek miért, valahogy a szemet egyből ez vonzza. Így nem is csoda, hogy mostanában rengeteg az ehhez hasonló borító. Remekül megy az első részéhez, viszont megkell mondjam összehasonlítva a kettőt inkább mindkét borító Lexes. Imádom ezt a pasit, de komolyan.

Személyes véleményem:

Nekem már az első rész is hatalmas kedvenc volt, így alig vártam, hogy a második is végre a polcomra kerüljön. Arra viszont nem számítottam, hogy simán túlszárnyalja az elődjét, de komolyan. Már az elsőrészben is Gaby és Lex volt a favorit szereplőm és az, hogy végre elolvashattam az ő történetüket valami hihetetlenül jó érzés. Mintha a mennyországból kapnék egy falatot. 

Imádtam a párbeszédjüket, évődéseiket. A bolond is láthatta volna, hogy odavannak egymásért. A maga módján megértettem Ian viselkedését viszont ebben a részben egy nulla volt sokszor. A váltott szemszög itt is tökéletes volt, nagyon sok üresjáratot betöltött. Szóval számomra ez a könyv is mindent vitt.



Magáról a könyvről:

A történet egy Prológussal kezdődik amikor a mi kis Lexünk még elsőéves egyetemista. Egy buliban vannak Iannal és a szokásos dologgal foglalkoznak, mint a legtöbb egyetemista. Ki tud jobb nőt az ágyba vinni. Viszont Lexnek valahogy nincs kedve ehhez, amíg meg nem lát egy lányt. Ez a lány volt Gabi, aki olyan Iannek mintha a kishúga lenne. Ettől a perctől kezdve viszont a srácnak tiltott gyümölcs lett, hisz Ian kinyírná, ha hozzányúlna Gabihoz. Álarcot vesz fel és csak bosszantja őt. Ezzel is próbálja teljesen ellökni magától. A történet folytatása már az ismert első rész vége. Mikor Ian és Blake már egy párt alkot. A Szárnysegéd Bt. Egyre menőbb lesz és már férfiakat is bevesznek, ebből kifolyólag Gabinak is kikell vennie a részét ebből az egészből. Lex az elején megpróbálja elérni, hogy a lány kiakadjon, de minden számítása kudarcba fullad és, ha ez még nem lenne minden ott van Gaby titka. Mivel Ian még a vattacukor ködben úszok, ezért egyáltalán nem veszi észre, hogy az ő legjobb barátnőjének szüksége van rá. Mi történik akkor, ha a legjobb barátodra sem számíthatsz? Megjelenik Pókember vagy pedig valaki hasonló
Nem szeretnék sokat írni róla, hisz akkor már elég sok sarkalatos pontját elmondom a történetnek, de az élményt, amit ez a könyv okozott pedig nem szeretném elvenni senkitől sem.

Egyben az egész:

Az írónő stílusa valami hihetetlen. Tökéletes szerelmi történetet hozott elénk, melyből semmi nem hiányzott. Egy ilyen történet nem abból áll, hogy minden oldalon lekell írnia, hogy hogyan voltak éppen együtt a szereplők, hanem mindenből csak annyit adagol, amennyit muszáj. Soha nem értettem azokat a regényeket melynek a 90%-ka csak a szexről szólt, hisz nem volt történet köré kerítve, amit élvezni lehetett volna, mert ha én arról akarok olvasni akkor szex könyvet veszek és nem egy regényt. Ezért is volt tökéletes ez az olvasmány az előzőhöz képest. Minden megvolt benne. Egy édes sztori, tele vicces párbeszéddel melyeken hangosan tudtam nevetni. Néha már a párom is kérdezte, hogy mi történt, mert nem értette min nevetek. Szóval felkeltette egy nem könyvmoly figyelmét is. Lex pedig egy igazi szuperhős, amire minden lány vágyik. Egyszerűen elmondhatatlanul édes.



 
Értékelés: (csillagos ötös :D)


           



Idézetek:



„– Lex! Kérlek, mondd, hogy nem leselkedtél az ablakon.
– Oké. – Annyira helyes volt! Imádtam, ahogy a mosolya egészen a szeméig húzódott, és utáltam, hogy annyi időt pazaroltunk a veszekedésre, és hogy csak most veszem észre, milyen, amikor felderül az arca.
– Nem leselkedtem az ablakon. Megkönnyebbülten felsóhajtottam. – A hátsó konyhán keresztül leselkedtem.”


„– Csak ne nyírjátok ki egymást! – nézett ránk könyörgő arccal.
És pillanatokon belül eltűnt.
Amikor megfordultam, Gaby kést tartott a kezében, és ördögi mosoly volt az arcán.
– Jaj, bakker – motyogtam. – Ide több alkohol kell.”


„– Még csak ki sem mondtam háromszor a nevedet, hogy megidézzelek! […]
– Háromszor? – mosolygott még szélesebben. – Háromszor kimondtad a nevemet hangosan? így szoktál káromkodni újabban? Például… „Jaj, Lex! Jó Lex! Szent Lex!” Mindegyik hasonlít azokra a hangokra, amiket a nők szoktak kiadni a közelemben – ráncolta a homlokát.
– Fordulj fel, Lex! – vetettem oda unottan. – Ehhez mit szólsz?”

„Totálisan tiltott gyümölcs, ami azt jelentette, hogy abban a pillanatban, amikor négy évvel korábban otthagytam, megsemmisült a szememben. Értsd, úgy néztem rá, mintha androgün lenne, nemtelen, egy pocsék ronda srác, az öcsém, egy kecske.”


„Elviharzott.
És vele a lelkem egy darabja…nem mintha tudna róla. Nem mintha valaha is a tudtára adnám, hogy meghasadok belül, valahányszor vitatkozunk.”


„Az agyam számon tartotta az alkalmat, amikor szörnyen viselkedett velem, a szívem pedig szent kincsként tárolta a szép emlékeket.”



Ha megszeretnéd vásárolni akkor kattints IDE vagy, ha a Librinél szeretnéd akkor ide.

Patti :)




Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

ÉRTÉKELÉS - Tomor Anita : Helló újra, kedves exem

ÉRTÉKELÉS - Jenny Han : A fiúknak, akiket valaha szerettem + nyereményjáték

Értékelés - Sara Shepard - Hazug csajok társasága

ÉRTÉKELÉS - Almási Kitti : Lezárás, Elengedés, Újrakezdés

ÉRTÉKELÉS - Erin Watt : Papírhercegnő ( A Royal család 1. )

12 számomra legjobb idézet Leiner Laura Bexi sorozatából *-*

Értékelés: Kathleen Glasgow - Girl in pieces - Lány, darabokban + nyereményjáték

TOP 10 IDÉZET: Csendes Nóra: Zápor utca

Értékelés: Sarah J. Maas: Köd és harag udvara

Számomra legjobb idézetek Borsa Brown Arab sorozatából.