A színfalak mögé és tovább avagy Értékelés: Margaret Stohl - Royce tarol


Ez a legtalálobb ezért nem is csináltam montázst. A kép: margaretstohl.tumblr.com




„Az élet többről kellett szóljon a hírnévnél és a külsőnél, és erre a következtetésre bármilyen féleszű eljuthatott.”



Fülszöveg:
A kritikusok teljesen bepörögtek a Lifespan Network átütő sikerű valóságshow-jának hatodik évadától.
 Bentley Royce el sem tudna képzelni egy olyan világot, ahol nem megy a tévében a NYORO (Nyomulás Royce-ékkal). Lehetséges ilyen egyáltalán? A nyerteseket felkapták. A lúzereket kivágták.
 De idén pletykálni kezdtek. Az a hír járja, hogy nem stimmelnek a számok. Ha a Nyomulás tényleg lekerül a műsorról, az csak egy dolgot jelent. Szabadságot.
 Érdekes betekintés a valóságshow-k világában élők életébe.
 Lépj be a kulisszák mögé, és tudd meg amire már rég kíváncsi voltál.

Kiadó: KÖNYVMOLYKÉPZŐ KIADÓ KFT.
Oldalak száma: 413
Borító: KARTONÁLT
Súly: 422 gr
ISBN: 9789634575887
Nyelv: MAGYAR
Kiadás éve: 2019
Árukód: 2727153 / 1184775
Sorozat: VÖRÖS PÖTTYÖS KÖNYVEK
Fordító: Dobó Zsuzsanna


Borító:



Még a könyvhéten figyeltem fel a könyvre. Egyszerűen a rózsaszín borító megbabonázott. Rólam tudni kell, hogy nagyon szeretem a rózsaszínt, bár kevés ruhám van ebbe a színbe, de ettől függetlenül imádom. Ezért nem is volt kérdés, hogy ez kell nekem. Mivel eredetileg a zsákbamacskák miatt mentem a kiadó standjához megnéztem a kínálatot ott is, mikor az egyiknek elolvastam a kis szöveges részét, valahogy teljesen abba voltam, hogy az én szép kis rózsaszín csodám lesz majd a kismacskában, ezért meg is vettem. Bár nem így történt, de ettől függetlenül a találomra vett könyv is tetszett, nem mondtam le az áhított könyvről és múlthéten megszereztem magamnak. Már alig vártam a futárt, hogy hívjon, hogy itt van a kiscsomagommal.


Mivel a borító volt az első, ami megfogott így gondolom nem újdonság, hogy 5/5 lesz rá a pontozásom. Jelezném, hogy ez az én véleményem más lehet, giccsesnek titulálná vagy valami ilyesmi. Én imádom a rózsaszínt, ezzel már meglehet venni, főleg, ha a tartalom is érdekes.




Személyes véleményem:


Őszintén én azt kaptam, amit vártam, sőt még egy kicsivel többet. Maguk a szereplők érdekesek voltak már az elnevezésük miatt is, én nem tudom, hogy tudtam volna élni ezzel a névvel, de ugye manapság is vannak olyan nevek, amiket te nem adnál a gyermekednek, más pedig büszkén adja, mert tetszik neki. Ízlések és pofonok. A főszereplő Bentley viszont elkápráztatott. Igen lépjünk túl a nevén. :D


Mikor elsőnek szembejött velem a könyv, úgy gondoltam, hogy most egy valóságshowról fogok olvasni és végülis valamilyen szinten az is volt. Végre a kulisszák mögé láthattam és egyszerűen elborzadtam. Nem értettem, hogy tényleg ennyire fontos lenne a mai világban a pénz, hogy ezekre képesek vagyunk. Az egy dolog, hogy a saját életünket kirakjuk a világ elé, vagyis még csak nem is a sajátunkat, hanem valami megírt förmedvényt, de még a gyermekeinket is beáldozzuk. De mint tudjuk a pénz nagyúr és valakiknek csak ez az egy, ami számít. Viszont az emberek fejlődőképesek és ezt itt is láthattam, elég, hogy történjen valami, ami tényleg, úgy igazán számít és minden megváltozhat. Ez pedig nagyon tetszett. Voltak szereplők, akiket ki nem állhattam, de a végén nagyon megkedveltem.




Magáról a történetről:


A történet középpontjában egy család áll, ahol az apa nem ismert egyik gyermeknél sem, így az édesanyjuk Mercedes neveli őket. A legidősebb nővér Porshe a smink iparba szeretne betörni és saját névjegyével ellátott dogokat akar árulni, mint a legtöbb híresség. A második gyermek Bentley, akinek csak egyetlen vágya van, hogy egyetemre/főiskolára mehessen, és végre ne üldözzék még a mosdóba is kamerák A legfiatalabb gyerkőc Back, akinek bár szenvedélye van a műsor szerint, ez az életére is teljesen kihatott. Ők négyen szerepelnek A nyomulás a Royceokkal valóságshowban, röviden Nyoroban. Az életük minden perce be van táblázva és egy forgatókönyv szerint van megírva. Úgy kell viselkedniük, ahogy abban van. Az igazi énük senkit nem érdekel és nem is nagyon mutathatják meg. Viszont a csatorna második legnézettebb műsora lettek, emiatt kérdéses a következő évad. Vannak tervek, mik kudarcba fulladnak és vannak tervek, mik célhoz vezetnek. Porshe egy érdekes feltevéssel állt elő, de ugye nem minden az, aminek látszik. Bővebben nem igazán mesélnék róla, hisz izgalmasabb, ha olvassátok.

Egyben az egész:


Nagyon sokkban azt kaptam, amire számítottam, így nem ért váratlanul, de rengeteg újat is kaptam tőle. Láttam, hogy igazából mi folyik a háttérbe és ez teljesen kiborított. Hisz még mindig nem fogom fel, hogy megér az a sok pénz, ennyi szenvedést. Komolyan jó élet nélkül élni, csak azért, hogy több legyen nekem, mint a szomszédnak? A könyv maga tetszett és a vége valami elképesztő volt. Reméltem, hogy valami hasonló befejezést kapunk és így nem csalódtam egyáltalán a könyvben. Mindenkinek ajánlom, akit egy kicsit is érdekel a valóságshowk háttere és, hogy valójában mennyire mások a celebek, mint a képernyőn. Az elején, a könyv alján lévő lábjegyzetek idegesítettek, de ahogy haladtam előrébb a történetben és vettem fel a fonalat annál jobban élveztem.




Értékelés:



                      


Kedvenc Idézetek:


 „Merthogy egy másik, még ritkábban emlegetett igazság az volt, hogy bárki lehetett szép, ha a megfelelő emberekhez járt, ha volt mellette egy jó stylist, meg voltak jó vegán szakácsai és jó edzői, akik éjjel-nappal rendelkezésre álltak.”
„Senkinél sem lehet más lap, mint ami neki jár.”
„Imádok benne mindent, ha őszinte akarok lenni. A menő nadrágos, üzletasszonyos, szájfénygyártó énjétől a lányig, aki még mindig a fésülködőtükre mellett tartja a gyerekkori plüssmaciját. Elragadó.”
„Míg más családokban kedvenc gyerekek voltak, addig Royce-éknál sztárok és egyéb szereplők éltek. Ami már alapból is rémes, ám az egyéb szereplőknek kifejezetten rossz érzés volt.”







Ha felkeltettem az érdeklődésed, akkor katt IDE vagy Libriért IDE és rendeld meg J




Patti J

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

ÉRTÉKELÉS - Tomor Anita : Helló újra, kedves exem

ÉRTÉKELÉS - Jenny Han : A fiúknak, akiket valaha szerettem + nyereményjáték

Értékelés - Sara Shepard - Hazug csajok társasága

ÉRTÉKELÉS - Almási Kitti : Lezárás, Elengedés, Újrakezdés

ÉRTÉKELÉS - Erin Watt : Papírhercegnő ( A Royal család 1. )

12 számomra legjobb idézet Leiner Laura Bexi sorozatából *-*

Értékelés: Kathleen Glasgow - Girl in pieces - Lány, darabokban + nyereményjáték

TOP 10 IDÉZET: Csendes Nóra: Zápor utca

Értékelés: Sarah J. Maas: Köd és harag udvara

Számomra legjobb idézetek Borsa Brown Arab sorozatából.