Értékelés: E.L.James - Mister





„Szereti a férfit.

Igen. Szerelmes belé.

Megszédült. Izgatott. Szerelmes. Ilyen érzésnek kell lennie. Vidámnak. Kiteljesítőnek. Szabadnak.”



Fülszöveg:

London, 2019. A jóképű, arisztokrata származású Maxim Trevelyan a sors kegyeltje. Remek kapcsolatainak és a tömérdek pénzének köszönhetően soha nem kellett dolgoznia, és ritkán aludt egyedül. Ám egy tragédia folytán mindez megváltozik. Maxim örökli a nemesi címet, a vagyont és az ingatlanokat, és az ezekkel járó felelősséget is. Bár erre nincs felkészülve, akkor is szembe kell néznie a kihívással.
A legnagyobb próbatétel azonban mégsem ez, hanem leküzdeni az ellenállhatatlan vágyat egy titokzatos nő iránt, aki nemrég érkezett Angliába. Maxim menthetetlenül beleszeret a zenei tehetséggel megáldott, gyönyörű tüneménybe. Még sosem tapasztalt ilyen érzelmeket, és nem meri nevén nevezni az érzést.
Kicsoda Alessia Demachi valójában? Meg tudja-e védeni Maxim ezt a veszélyes múltú, csodálatos teremtést a rosszakaróktól? És mit fog szólni a lány, ha kiderülnek Maxim féltve őrzött titkai?

A London szívéből a vadregényes cornwalli vidéken és a félelmetes Balkánon át tartó utazáson az olvasó lélegzet-visszafojtva követheti Maxim és Alessia sorsát
Kiadó: Libri Könyvkiadó Kft.
Oldalak száma: 590
Borító: KARTONÁLT
Súly: 470 gr
ISBN: 9789634336181
Nyelv: MAGYAR
Kiadás éve: 2019
Árukód: 2724698 / 1182780
Fordító: Szilágyiné Márton Andrea
Fordító: Weisz Böbe

Személyes véleményem:



Hát számomra hatalmas meglepetés volt a könyv. Őszinte leszek, de magasan verte a Szürke ötven árnyalatát, mind történet mind nyelvezet szempontjából. Hisz a Szürke 50 árnyalatának sikerült még nagyon a legelső fordításban kiadott példányát megszereznem, melynek voltak olyan mondatai, amit félórán keresztül próbáltam értelmezni és még utána is maximum félig, ha sikerült. Szóval félve fogtam az új könyvet a kezembe, de úgy voltam vele, hogy hátha ilyen problémákba most már nem ütközünk és szerencsére bejöttek a jóslataim. Nem mondom, hogy minden szuper volt, de magasan megugorta a szürke szintjét. Ez pedig már haladás, Megismertünk egy teljesen másik világot, melyet szerintem egész élethűen bemutatott. Ezt pedig nagyra értékelem. 


Magáról a könyvről:

Az egyik főszereplője Alessia, aki Albániából menekült Angliába, hogy új életet kezdhessen. Viszont már az első percektől kezdve rengeteg nehézségbe ütközött, melyre nem igazán számított. Nekem kimondottan tetszett Alessia története és azt, ahogyan onnan eljött és az, amibe belekeveredett a szökése közben. Teljesen élethűen írta le, ebből kifolyólag pedig csillagos ötös adok a szerzőnek. Megmutatta az összes problémát és veszélyt, amire egy ilyen fiatal lány még csak számítani sem tud, hisz annyi mindent még nem tud, annyi minden van a világon, amit még mi itt Európában sem értünk és tudunk. Nem, hogy egy teljesen ismeretlen helyről jövő nő. Annyira sajnáltam sokszor. Mikor pedig elmesélte mi történt egyszeren összetörtem. Nem értettem, nem akartam érteni. Olyan kiszolgáltatottak a nők még mindig és ez borzalmas.

„– Szeretek a zongoráján játszani.
– Én pedig szeretem hallgatni – mosolygok vissza rá, és könnyű csend áll be köztünk.”
A másik főszereplő Maxim, akinek a bátyja meghalt, emiatt pedig megörökölte tőle a grófi címet. Az elején nem tudja, hogy hogyan álljon az egészhez és, hogy mit csináljon. Egyszerre kell tartalékosból gróffá válnia és közben elviselni/túlélni valahogy a gyászt a testvére miatt. Még úgy is nehéz lenne, ha élne a testvére és csak grófnak kellene lennie, de elvesztette őt. Őt, aki mindig ott volt mellette. Én fogalmam sincs, hogy hogyan tudta ezt túlélni az elején. 

„Én pedig elvesztettem a bátyámat, aki számomra az utóbbi néhány évben maga volt a fény az éjszakában.”



A két fiatal találkozása elég érdekes módon kezdődik. Alessia ugye menekült. Az Édesanyjának volt egy levelező barátja és ő segít neki munkát találni. Mivel semmilye nincsen, így takarít méghozzá nem máshoz sodorja a szerencse, mint Maximhoz. Ebből pedig óriási felfordulás lesz.
Nekem nagyon szimpatikus volt Alessia. Kedves, barátságos, bátor és valami iszonyat tehetsége van a zongorázáshoz, amit néha a ház urának is megmutatott bár egyáltalán nem önszántából.
A könyv miatt elég sok érzelmi hullámvasút volt. Néha gyűlöltem a szereplőket, néha pedig oda és vissza voltam tőlük.  A történet folyamán olyan cselekmények történtek, hogy egyszerűen nem tudtam letenni pár percre sem a könyvet. Alissa élete nem túl könnyű és ezt Maximnak is be kell látnia. De vajon a szerelem mindet legyőz vagy van amire már ő sem képes?

„A szíve összetört. Nem. A szíve megszűnt létezni.”

Nem mondom, hogy a könyv hatalmas kedvenc lett, de sokkal jobban szerettem, mint az előző trilógiáját. Valahogy az annyira nem fogott meg, de persze végigolvastam mindhárom részt. Viszont itt sokkal többet kaptunk az írónőtől. Nem számítottam rá, hogy ennyire pozitív véleménnyel leszek róla, még magamat is megleptem vele. Ezért is várom majd az írónő új regényét. Mindenki képes a fejlődésre és arra, hogy valami jobbat alkosson én pedig kíváncsian várom, hogy mi lesz ezután.


Köszönöm, hogy benéztetek.
Xoxo, Patti. J

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

ÉRTÉKELÉS - Tomor Anita : Helló újra, kedves exem

ÉRTÉKELÉS - Jenny Han : A fiúknak, akiket valaha szerettem + nyereményjáték

Értékelés - Sara Shepard - Hazug csajok társasága

ÉRTÉKELÉS - Almási Kitti : Lezárás, Elengedés, Újrakezdés

ÉRTÉKELÉS - Erin Watt : Papírhercegnő ( A Royal család 1. )

12 számomra legjobb idézet Leiner Laura Bexi sorozatából *-*

Értékelés: Kathleen Glasgow - Girl in pieces - Lány, darabokban + nyereményjáték

TOP 10 IDÉZET: Csendes Nóra: Zápor utca

Értékelés: Sarah J. Maas: Köd és harag udvara

Számomra legjobb idézetek Borsa Brown Arab sorozatából.