Az álarc mögött | Értékelés - Katy Evans: Real - Valós 1.



Ő az én fenevadam. Az én sötétem és fényem.



Fülszöveg:
Forró. Szexi. Erőteljes. Valós. A perzselő nemzetközi bestseller, amely pőrére vetkőztet mindent, amit a szenvedélyről hittél.

Remington Tate rossz fiú hírében áll a ringben és a ringen kívül is. Gránitkemény testétől, nyers, állati erejétől minden női rajongója megvadul. Ám attól fogva, hogy a pillantásuk találkozik, neki csak egyetlen nő kell: Brook Dumas. A vágya tiszta, mindent felemésztő, VALÓS.
Miután szerződtetik, hogy Remy tökéletes testét olajozott gépként működtesse, Brooke úgy érzi, megtalálta álmai jól fizető sportterapeuta melóját. De mialatt a pinceharc veszedelmes világát járja Remyvel és csapatával, az ő testében is felhorgad a zsigeri vágy. Könnyed flörtnek indult Brooke és Remy kapcsolata, de csakhamar erotikus megszállottságban csúcsosodik mindkettőjüknél, és még többel kecsegtet.
De izzó szenvedélyük mögött ott lapul a sötétség, és felmerül a kérdés, hogy amikor fény derül Remy legmélyebb titkára, vagy amikor Brooke családi kötelezettsége tetteket követel, vajon képesek lesznek-e egymás mellett kitartani? Vagy minden, ami annyira igazinak tűnt, szétfoszlik, akár a káprázat?

Szenvedélyes történet arról, milyen mély lelki titkok bujkálhatnak egy bunyós srác kemény ütései mögött.
Kiadó: KÖNYVMOLYKÉPZŐ KIADÓ KFT.
Oldalak száma: 360
Borító: PUHATÁBLÁS, RAGASZTÓKÖTÖTT
Súly: 416 gr
ISBN: 9789634576396
Nyelv: MAGYAR
Kiadás éve: 2019
Árukód: 2727038 / 1184673
Sorozat: RÁZÓS KÖNYVEK
Fordító: Balogh Dániel


Borító: 5/4

Szerintem teljesen a lényeget mutatja a borító, hisz Tate az, aki igazán lényeges és nem azért, mert híres, gazdag és jóképű, hanem azért amilyen ember ő maga. Szóval bár a borító telibe mutatja a mi kis izompacsirtánk testét, azért nem csak ennyiből áll. Marketing fogásnak jó, bár amennyi félmeztelen borító van engem lassan már irritál, de nagyon, ezért sem tudok teljes pontot adni rá. Ezenkívül nekem ebbe a könyvbe több van egy szimpla testnél. De kinek ugye nem inge.

Személyes véleményem:

Már alig vártam, hogy belefogjak, hisz hihetetlen, de rengeteg jó véleményt olvastam róla, viszont engem kicsit elbizonytalanított. Brooke eléggé sokk volt néhol és szerettem volna megsimogatni egy húslapáttal (igen Spongebobot nézek közben). Komolyan szerintem egy nőt nem láttam még ennyire sóvárogni egy pasi miatt. Mármint most komolyan. Az elején nagyon szimpi volt és eléggé sajnáltam a karrierre miatt, de aztán amit Remington miatt hisztizett az kicsit telibetalált és nem jó értelembe. Oldalakon keresztül nyafogott, hogy neki mennyire kell a pasi. Én a helyébe elébe mentem volna már a dolgoknak és megnézem mit reagál mikor letámadom, de nem heteken keresztül hagyom, hogy kínozzon, de az is lehet, hogy inkább félreteszem és keresek egy értelmest, aki nem macska-egér játékot játszik. Viszont teljesen megértettem Remit. Az elején nem értettem, hogy miért nem csinál végre valamit, egy ideig azon is tanakodtam, hogy lehet meleg (semmi rosszindulat nincs benne mielőtt valaki kérdezné), de aztán kibújt a szög a zsákból és nagyon sajnáltam. Ezenkívül pedig becsültem és tiszteltem, azért, amit teljesen egyedül a nulláról elért. Mármint más már rég feladott volna mindent, az első rossz történtekkor. Ő pedig elesett, majd felállt és a csúcsra tört. A többi mellékszereplőt viszont nagyon szerettem. Mindegyik hozta a szerepét és tényleg kedvelhetőek voltak, kivéve Nora. Bár a végén már elfogadtam, de még mindig billeg azért az a léc. Hisz majdnem mindent tönkretett és kedvem lett volna kitépni a szívét és megetetni egy oroszlánnal. Muhahahaha.

Magáról a történetről:

A történetkét főszereplője Brooke és Remington. Brooke friss diplomás, aki jelenleg nagy álláskeresésben van, ezenkívül pedig volt olimpikon reménység. De sajnos két sérülés miatt tropára ment a térde és véget ért a karrierje, ami az életét jelentette. Nagyon sajnáltam és itt még kivételesen bírtam, hisz egy erős karakán csajnak gondoltam, aki akkor is túlélt mindent, amikor az egész világa romba dőlt. Hisz az élete a futásról szólt, olimpián akart részt venni, de aztán megsérült és elveszített mindent, ami eddig fontos volt. Ő mégis mit tett? Kisírta magát, felállt és új életet kezdett. Új utat talált, tanulni szeretett volna és diplomát szerzett. Azt hiszem büszke voltam rá mikor ezeket megtudtam. Ilyen egy igazi tökös nő. Aztán szép lassan kibillentett. Valahogy nem értettem hova lett ez a magabiztos lány, de aztán a végére néha úgy éreztem visszatért és könnyebb volt elfogadni.
Remington, az édes nagydarab Remy. A pinceharcosok bajnoka, a címvédő, akiért minden nő rajong. Oké talán nem mindenki, de ez ugye változhatott. Mi kell ahhoz, hogy a nők vágya legyen valaki? Legyen híres, gazdag, izomkolosszus és máris repülnek a khm… Mindenki tegye oda, ami eszébe jut. De neki az nem elég. Az egyik mérkőzése végén felfigyel egy lányra és tudja neki ő kell. Igen a lány nem más, mint Brooke. Munkát ajánl neki, de ekkor még nem tudja, hogy többet ajánl, mint kellene. Innentől kezdve Brooke egyre ellenszenvesebb lett, Remy pedig fokozottan lopta be magát a szívembe, hisz annyi minden kiderült róla és mégis oly keveset tudtunk meg. A besorolása és a 18+ tényleg szükséges a könyvhöz szóval én ezzel egyetértek. Bár valamiért kíváncsibb lettem volna Remy életére. Kicsit többet szerettem volna tudni az egészről, ami vele van és talán kevesebb hangsúlyt arra, hogy Brooke elélvez már attól is, ha eszébe jut Remy neve. De ettől függetlenül szerethető könyv. Pont ezért is vagyok kíváncsi a második részére, hisz még többet akarok ebből a pasiból és talán Brooke is fejlődött valamicskét.

Egyben az egész:

Összességében nézve szerettem. Szerintem nincs olyan könyv, amibe valaki ne menjen az agyadra legalábbis én még ilyennel nem találkoztam, így eltudom nézni Brooke nyafogását és tovább tudok lépni rajta. Ugyebár a következő részekben ő is fejlődhet, aztán ha mégse akkor ki dühöngőm, majd magam ott. Remy pedig tökéletes volt. Az írónő elővett három olyan témát is, amivel foglalkozni kell. Mivel a történek közepén derül ki jó pár, ezért most nem szeretnék róluk semmit mondani, majd a következő rész értékelésénél.



Értékelés:

                           

                         


Idézetek:

„– Az egyszer volt, hol nem volt is jobb, mint a sose volt.”



„Ez a pali harcos. Érinteni akarom a gyönyörű mellkasát, csókolni akarom azokat az ajkakat. Magamon akarom érezni azokat a kezeket. Ha azokat a kezeket magamon érezném, szerintem abban a pillanatban elélveznék, ahogy belém hatol.
Amit most élek át, az életem legintenzívebb előjátéka, és hirtelen azt akarom, hogy több legyen annál. Azt akarom, hogy ma este megtörténjen.”


„– Láttad már magadat? A kezem is alig bírom levenni rólad. Ha a szememet kéne levennem rólad, az olyan lenne, mint szándékosan megfulladni. Egyszerűen lehetetlen.”



„Hirtelen megértem, hogy bár ez a férfi isteni méreteket ölt az én fejemben, ugyanakkor ő is ember és tökéletlen, és most testem minden sajgó, reszkető porcikájával csak még jobban akarom őt. Annyira, hogy ha ma este is elutasít, én a vízbe fojtom magam.”



„Fel nem foghatom, hogy képes így visszafogni magát egy férfi, amikor igazán akar egy nőt.”


„Egyenesen a szemembe néz, és az ő szem csak az enyém, és a mosolya csak az enyém, és erre a töredék pillanatra semmi más nem számít, csak mi.”


„Ha az ember elszánja magát valamire, azért teszi, mert eléggé akarja ahhoz, hogy minden erejét beleadja, és a célja felé törve áldozatokra is kész.”


„Temiattad – suttogom lehunyt szemmel – vagyok olyan boldog, hogy elájulok. Akárhol otthon vagyok, ahol te vagy.”


„Ezt.
Nem.
Engedhetem.
Emlékeztetem magam, hogy ha akarunk egy férfit, rajtunk múlik, mennyit adunk neki. Mi döntjük el, mennyit vehet el.”

Ha megszeretnéd rendelni a kiadótól katt IDE, ha a libritől akkor pedig IDE!



Patti J

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

ÉRTÉKELÉS - Tomor Anita : Helló újra, kedves exem

ÉRTÉKELÉS - Jenny Han : A fiúknak, akiket valaha szerettem + nyereményjáték

Értékelés - Sara Shepard - Hazug csajok társasága

ÉRTÉKELÉS - Almási Kitti : Lezárás, Elengedés, Újrakezdés

ÉRTÉKELÉS - Erin Watt : Papírhercegnő ( A Royal család 1. )

12 számomra legjobb idézet Leiner Laura Bexi sorozatából *-*

Értékelés: Kathleen Glasgow - Girl in pieces - Lány, darabokban + nyereményjáték

TOP 10 IDÉZET: Csendes Nóra: Zápor utca

Értékelés: Sarah J. Maas: Köd és harag udvara

Számomra legjobb idézetek Borsa Brown Arab sorozatából.