Értékelés: Leisa Rayven - Hitvány Rómeó





„Réges-régen még azt hittem, hogy ha két ember szereti egymást, mindegy, mi jön, ha beszélnek róla, megoldhatják. Ma már tudom, hogy ez nem ilyen egyszerű.”



Fülszöveg:
Amikor Cassie és Ethan a színművészetin találkoznak, a levegő is felforr körülöttük.
Cassie igazi jó kislány, nehezen találja a helyét a folyton bulizó művészdiákok közt.
Ethan ezzel szemben vérbeli rosszfiú, vad, tüzes, félelmetes és mégis érzékeny.
Akár a Romeo és Júlia amiben címszerepet kapnak Cassie és Ethan szerelme is mintha a csillagokban lett volna megírva amíg Ethan össze nem törte Cassie szívét, mindörökre eljátszva a bizalmát.

Valami rejtélyes okból, olyan rád nézni, mint megtalálni valami értékeset, amiről nem is tudtam, hogy elvesztettem.

Évek múlva a szívtipró visszatér, hogy ismét felforgassa a lány életét érintésről érintésre. Fokozatosan újraélik titkos diákszerelmük minden felemelő és pusztító pillanatát, mígnem rájönnek, hogy a csillagokban írt szerelemnek nem kell tragédiával végződnie.

,,Szerelmes vagyok Leisa Rayven történeteibe."
Colleen Hoover, a Reménytelen és a Szívcsapás sorozatok írónője




Kiadó: Libri - Insomnia

Oldalak száma: 498

Borító: FÜLES, KARTONÁLT

Súly: 398 gr

ISBN: 9789633109977

Nyelv: MAGYAR

Kiadás éve: 2018

Árukód: 2693015 / 1162812

Fordító: Bikics Milán


Közben elolvastam a másik könyvet is, amit nagy durcásan vásároltam. Meg kell, mondjam tényleg nagyon sokat gyötrődtem vele, hogy hazajöjjön velem vagy sem, de elég nagy volt a kíváncsiságom, így sok választásom nem volt. Maga a borító és a cím is elsőre felkeltette az érdeklődésem. A sztori pedig kétesélyes volt nálam. Vagy bejön, vagy pedig egy elbaltázott döntés volt, hogy hazajött velem. Gondolom, nem kell mondanom, hogy teljesen jól döntöttem és annak ellenére, hogy voltak pillanatok mikor mindenkit megfojtottam volna és néha elgondolkodtam azon, hogy én itt és most befejezem, mégis tovább mentem és egyáltalán nem bántam meg. Nagyon tetszett. Nem azt mondom, hogy mélyen szántó gondolatai vannak, de arra tökéletes, hogy egy cuki modernkori Júlia és Rómeót olvassak kicsit másik formában. Az pedig csak a hab a tortán, hogy nekem a Rómeó és Júlia annyira nem nagy kedvenc, ez pedig mégis elnyerte a tetszésem. De most térjünk át magára a könyvre.



Borító: 5/5


Kicsit utána néztem a többi borítójának és meg kell, hogy említsem, hogy számomra a magyar borító lett a legjobb. Magasan túlszárnyalja a többit és ezt most nem azért írom, hogy nyalizzak vagy valami. De ha megtartotta volna pl. az eredeti borítóját biztos, hogy nem hoztam volna haza. Egyáltalán nem tetszik és nem is fog meg. Ellenben a magyar, aminél a cím és a borító fogott meg. Ez pont az a könyv volt, amit a borító miatt választotta. A történet annyira közömbös volt, de azért megpróbáltam. Néha előfordul, hogy így is jól döntök. Mivel a személyes véleményemet nagyjából fent leírtam és, ha valamit ki is hagytam, akkor úgyis beírom majd a történet elemzése közben, így most térjünk rá magára a történetre.


Magáról a történetről:


Mielőtt bármibe is belekezdenék megkell említenem, hogy két idősíkban van elhelyezve az egész. Megkapjuk a jelenkort, amikor főhőseink újra találkoznak Ethan nagy örömére és Cassie talán nagy bánatára?! A másik fejezetben pedig visszatekintünk a múltba, hisz fontos momentumok vannak ott, ami nélkül egyszerűen nem tudnánk megérteni, hogy mi történt a két fiatal között. Napjainkban a két fiatal mára a Brodwayen dolgozik azon belül pedig egy máig ismeretlen színdarabon, amiben mi mást, mint a két szerelmest alakítanák. Gondolom, nem kell róla sokat magyarázkodni, hogy miért vicces, ha két exnek szerelmest kell játszani.

A múltban pedig onnantól látjuk a történetet, hogy mindketten próbálnak bejutni a Grove színiiskolásba. Amivel, sikerrel is járnak, hisz látjuk felnőttként meddig jutottak már el. Viszont a Groveban nincs kivételezés, nincs, lazsálás egyből belekerülnek a mélyvízben és, hogy pontosan melyik darabot is takarja? Hát mi mást, mint a Rómeó és Júliát.  Ethan Holt a srác, akiért minden lány odavan és ez alól még Cassie sem kivétel. A lány jó tanuló, szorgalmas és szigorú szülők nevelték. Nem igazán ivott még, nem volt barátja, de a hormonjai már egy ideje beindultak és mit tesz egy lány, ha akar valakit? Ráveti magát. Ethan megkapja Rómeó szerepét, ami nem igazán teszi boldoggá, hisz ő mindenáron Mercurio akart lenni. Cassie pedig csak álmodni, mert arról, hogy sikerül elcsípnie Júlia szerepét, de az álom valóság lett. Az elején nálam nagyban hasonlított a szereplők érzelmei a Shakespeare által teremtett Rómeó és Juliáéval. Nem éreztem azt, hogy igazi szerelem lenne közöttük. A könyvben érződött közöttük a szikra, megvolt a vonzódás, de ez számomra csak testi vágyakozás volt és nem szerelem és ugyanezt érzem vagy még talán ennyit sem a Rómeó és Júliában. Ott még a vágy is nálam csak halvány megcsillanás a szereplők között. De idővel azért megjelent az is, amit vártam. Voltak pillanatok, amikor látszódott a szerelem és a törődés. De még mindig volt hiányérzetem.




A jelenben viszont hiába találkoznak, újra már nem izzik annyira közöttük a levegő, sőt inkább fagyosnak mondanám. Az elején ugye nem értjük, hogy mi történt, ami ezt kiváltotta, hisz egyből a közepébe kerülünk, de a történet előre haladtával minden világos lesz. A szereplők óriási jellemfejlődésen mennek át. Cassie már az elején, Holtnak pedig évekig tart. Pont ezek után lett tényleg szerethető a történet, hisz nem viselem jól azokat a főszereplőket, akik csak azért előadják magukat és álarcot viselnek, hogy a népszerű srácok maguk közé vegyék. Ilyenkor egy ideig még tűrőm aztán inkább hagyom a könyvet a francba. Ez mind attól függ, ki mennyire idegesít. Hát itt most szerencséje volt Cassienek mivel épphogy elviseltem, de utána pedig Holton akadtam ki, hisz hiába, hogy ő térítette észhez a hősnőt, de ettől függetlenül egy seggfej. Már bocsánat. Lecsaptam volna, megvertem volna és felgyújtottam volna. Tudom-tudom túl sok a volna. De most ezt le kell nyelni. Bocsi. Viszont a kettejük közötti kapcsolat úgy tűnhet, hogy mindent legyőz, de hátha ez így lenne, akkor milyen feszültség lenne közöttük. Szóval kellett ez a pár külön töltött és. Cassie sokkal erősebb lett igaz máig nem felejtette el a mi kis Romeonkat, de mára tudja, hogy nem éri meg esélyt adni neki. Viszont Ethan mostanra rájött, hogy mindent elbaltázott, megváltozott és tudja, nem élhet Cassie nélkül. Ahogy a múltban úgy a jelenben is folyton forrósodott a hangulat. Ha valamelyik kicsit laposabb volt, akkor a másik részben biztos, hogy sokkal érdekesebb sztori keletkezett. Szóval a már csontig lerágott Rómeó és Júliából kaptunk egy modernkori, szerelmes változatot. Ami sokkal jobban tetszett, mint amit William írt meg. Így kap pár plusz pontot az írónő és alig várom, hogy a folytatását is be tudjam szerezni.

Köszönöm, hogy benéztetek.
Xoxo, Patti. :)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

ÉRTÉKELÉS - Tomor Anita : Helló újra, kedves exem

ÉRTÉKELÉS - Jenny Han : A fiúknak, akiket valaha szerettem + nyereményjáték

Értékelés - Sara Shepard - Hazug csajok társasága

ÉRTÉKELÉS - Almási Kitti : Lezárás, Elengedés, Újrakezdés

ÉRTÉKELÉS - Erin Watt : Papírhercegnő ( A Royal család 1. )

12 számomra legjobb idézet Leiner Laura Bexi sorozatából *-*

Értékelés: Kathleen Glasgow - Girl in pieces - Lány, darabokban + nyereményjáték

TOP 10 IDÉZET: Csendes Nóra: Zápor utca

Értékelés: Sarah J. Maas: Köd és harag udvara

Számomra legjobb idézetek Borsa Brown Arab sorozatából.