Értékelés: Karina Halle: Túl közel hozzád








˝… az embereknek újra és újra összetörik a szíve. 
És mégis tovább dobog. Az emberek tovább folytatják az életüket. És minden egyes csalódás után erősebbek lesznek."


Fülszöveg:

**NEW YORK TIMES és USA Today besszeller szerző***



"Tinédzserként találkoztam először William McAlisterrel. Jóképű férfi volt, gyönyörű feleséggel. Mr. McAlister akkoriban lett édesapám partnere a cégében, és csak úgy lubickolt a sikerben. Elbűvölő személyiség volt, de nem láttam benne többet, mint egy jó családi barátot.
10 évvel később: 25 éves vagyok, egyedülálló anyaként nevelem a hétéves kisfiam. Elkövettem néhány hibát, melyeket igyekszem most rendbe hozni. Megküzdöttem a démonjaimmal, de most új életet kezdek Vancouverben. Mindenki megérdemel egy második esélyt.
Ügyvezető igazgatóként kezdtem el dolgozni az apám vállalatánál. Már az első napomon tudtam, hogy ígéretes jövő áll előttem. Míg meg nem pillantottam Will McAlistert.
Elvált, de ugyanolyan kifinomult maradt, mint ahogyan az emlékeimben élt. Willt már nem úgy láttam, mint apám egy barátját, már sokkal többet jelentett számomra. Sok idő telt el, mióta nem láttuk egymást. Árasztja magából a magabiztosságot és az erős szexualitást. Magas, férfias, vasalt öltöny, erős, csábító tekintet. Teljesen odalettem érte.
A zaklatottságom nem segít a helyzeten, nehéz magamat távol tartanom az irodájától, amire folyamatosan rálátok. Túl sok ügyön dolgozunk együtt.
Ez csak egy ártalmatlan vonzalom lenne? Egy ártatlan fantázia arról, hogyan szeretkeznék vele az íróasztalon?
Esélyem sem lehet nála, hiszen ő az apám legjobb barátja, üzleti partnere és a főnököm.
Igaz?
Tévedés."

Karina Halle nagy sikerű Túl közel hozzád című romantikus könyve egy erőteljes történet, mely után újra hinni fogsz a szerelemben.

"Nem lehet letenni" Hypable blog



"Nagyon-nagyon élveztem" Dirty Girl Romance



"Ez a könyv fantasztikus" Moonlight Gleam



Kiadó: ÁLOMGYÁR KIADÓ

Oldalak száma: 415

Borító: PUHATÁBLÁS

Súly: 358 gr

ISBN: 9786155692833

Nyelv: MAGYAR

Kiadás éve: 2017

Árukód: 2703463 / 1168193

Fordító: Leyrer Ginda



Borító: 5/4

Én valahogy nem tudok elképzelni egy 41 éves embert, úgy, mint egy harminc éves. Nagyon megfog a borító tényleg, de nekem az 41 éves akkor is idősebbnek néz ki. De ettől még a címbe és a borítóba akkor is beleszerettem már akkor mikor megláttam.


Személyes tapasztalatom a könyvről:

Igazából már múlthéten elolvastam csak egyszerűen nem volt időm, hogy megírjam róla a véleményem. De ma próbálom egy kicsit behozni magam. Egyszerűen letehetetlen volt. Persze kicsit szúrta a szemem, hogy egy 41 éves (nekem ez mar öreg)  és egy 25 éves, hogy tud egymásba szeretni, de a mai világban bármi megtörténhet. Miután ezen túlléptem és megemésztettem. Próbáltam kizárni a saját véleményem a főnök beosztott kapcsolatról. Szóval egy idő után egész szerethető lett. A cselekmény persze egy síkú hisz nem volt nehéz kitalálni, hogy a végén mi lesz. De ettől függetlenül tetszett maga a történet. Fél nap alatt sikerült elolvasnom, ami szerintem lassan egy új rekord.

Maga a cselekmény:

Két szemszögből láthatjuk a cselekményt. Az elején megismerjük Willt, akinek romokban van a házassága és a születésnapján derül ki, hogy szerelme és egyben felesége 15 év házasság után megcsalta és, ha ez még nem lenne elég akkor még gyermeket is vár. e persze nem Willtől, hisz ő felesége kérésére elkötette magát. Ami számomra elég abszurd, hogy ezt bárki kedvére megtesszük. Na mindegy. Will pedig úgy döntött egy idő után, hogy mindent hátrahagy és visszaköltözik Vancouverbe. Sashat pedig otthagyja az új párjával és a régi munkájával egyedül.

A másik főszereplő Jackie, aki Willnél lesz titkárnő. Mivel Will és Jackie édesapja üzleti partnerek
lettek és a cégnél szerzett neki állást. Miután Jackie úgy döntött, hogy hazaköltözik a fiával. Na ez volt a másik ami szúrta a szeme,hogy Jackie 25 éves és van egy hétéves fia. Most komolyan? Én vagyok 23 évesen ennyire lemaradva? De végülis mindenki követ el hibákat és Jackie elég sok hibát elkövetett az életben, mint kiderül és a legjobb döntést hozta azzal, hogy hazamenekül

Jackienek és Willnek sok mindenen keresztül kellett menniük, így nagyon szorítottam értük, hogy mégis összejöjjenek. Annak ellenére, hogy én tökre más döntéseket hoztam volna. De nincs két egyforma ember és ők tényleg nagyon édes pár voltak. Ha szeretnétek  egy könnyed, szerelmes és egyben iszonyú romantikus olvasmányt, akkor bátran ajánlom nektek Karina Halle könyvét. 

Karina Halle mutatta meg, hogy  vannak még úriemberek a világon. Köszönöm neki. :)

Köszönöm az Álomgyár Kiadónak, hogy lehetőséget biztosított elolvasni a könyvet.:)

További jó olvasást mindenkinek, Patti. :)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

ÉRTÉKELÉS - Tomor Anita : Helló újra, kedves exem

ÉRTÉKELÉS - Jenny Han : A fiúknak, akiket valaha szerettem + nyereményjáték

Értékelés - Sara Shepard - Hazug csajok társasága

ÉRTÉKELÉS - Almási Kitti : Lezárás, Elengedés, Újrakezdés

ÉRTÉKELÉS - Erin Watt : Papírhercegnő ( A Royal család 1. )

12 számomra legjobb idézet Leiner Laura Bexi sorozatából *-*

Értékelés: Kathleen Glasgow - Girl in pieces - Lány, darabokban + nyereményjáték

TOP 10 IDÉZET: Csendes Nóra: Zápor utca

Értékelés: Sarah J. Maas: Köd és harag udvara

Számomra legjobb idézetek Borsa Brown Arab sorozatából.