Értékelés: Dohoczki Máté: Tiszta kézzel


Fülszöveg: 
Szabolcs túl sokat rágódik azon, hogy nincsen elég barátja és a jövője is bizonytalan. Azonban főhősünk teljesen más megoldáshoz folyamodik, mint egy átlagos tini. Ráadásul megtetszik neki egy lány is, így a fekete mágiába felé fordul, hogy megszerezhesse őt. Először úgy tűnik, hogy ezekkel az eszközökkel elérheti a vágyott életet, de aztán a dolgok lassan kicsúsznak az irányítása alól. Vajon Szabolcsnak sikerül kézben tartania az életét? Vajon tisztább gondolkodású barátja képes lesz arra, hogy megvédje? A fekete mágia által megszerzett szerelem kiállhatja az idő próbáját?



Szerző: Dohoczki Máté

Cím: Tiszta kézzel

Kiadás éve: 2017

Kiadó: Colorcom Média

Oldalszám: 192 oldal

Műfaj: Horror, misztikus, fantasy

Pár hete kaptam meg a lehetőséget, hogy elolvassam Máté könyvét. Mely nagy örömömre szolgált, hiszen mindig örömmel veszem kezembe Magyar írók könyveit. Máté könyvét érdekesnek találtam, ezért amilyen hamar csak tudtam el is olvastam. Viszont kicsit kétes érzéseim voltak ezzel szemben. De leszerezném szögezni senkit nem, akarok megbánta és eltántorítani az olvasástól.

„A gyilkosságról már senki sem beszél. A rendőrök nem tudták folytatni a nyomozást.”

Főszereplőnk Szabolcs egy 17 éves fiú volt, aki nem igazán rendelkezett sok baráttal és nem is volt túl népszerű. Mivel nem volt még barátnője úgy gondolta, hogy a fekete mágiához fordult, ami számomra kicsit abszurd, de persze teljesen megértem. Én se voltam túl népszerű a gimnáziumban, de mindennek van azért jó oldala. Szabolcsnak a varázslat segítségével sikerült elérnie a célját és egy lányt, Szandrát rávenni arra, hogy összejöjjön vele. Hát nem pont a suli legmenőbb srácának barátnőjét kellett volna, de ebből adódott a sok galiba, meg persze utána, hogy gond lett a varázslattal.

„A testünk csak egy kapszula, ami bent tartja a fájdalmat. Amint meghalunk, kiszabadul, hogy keressen magának egy másik áldozatot.”


Maga a sztori tetszett, kicsit lassan indult be számomra és a sötét varázslatos dolog lányhódításra nekem sok volt, de elég érdekes könyv. Van mondanivalója és nemcsak az, hogy ne nyúlj sötét mágiához. Viszont számomra egy kérdés még megválaszolatlan maradt és ezt én nem igazán szeretem. Sokkal jobb mikor teljesen lezárják a történetet, mert különben csak kialakítok magamnak ezer változatot és összeveszek magammal. Tudom most nem írtam róla sokat, de annyira nem fogott meg a sztori. Jónak jó volt, és Máténak nagyon jó fantáziája van, ezért várom a következő könyvét, de sajnos annyira nem lett nálam nyerő, hogy magasztalhassam az egekig. De mindenkit megnyugtatok, hogy senkinek nem árt elolvasni, mert tényleg van tanulsága és egy könyvnél ez nagyon fontos dolog. :)

Köszönöm, hogy itt jártatok, Pati. :)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

ÉRTÉKELÉS - Tomor Anita : Helló újra, kedves exem

ÉRTÉKELÉS - Jenny Han : A fiúknak, akiket valaha szerettem + nyereményjáték

Értékelés - Sara Shepard - Hazug csajok társasága

ÉRTÉKELÉS - Almási Kitti : Lezárás, Elengedés, Újrakezdés

ÉRTÉKELÉS - Erin Watt : Papírhercegnő ( A Royal család 1. )

12 számomra legjobb idézet Leiner Laura Bexi sorozatából *-*

Értékelés: Kathleen Glasgow - Girl in pieces - Lány, darabokban + nyereményjáték

TOP 10 IDÉZET: Csendes Nóra: Zápor utca

Értékelés: Sarah J. Maas: Köd és harag udvara

Számomra legjobb idézetek Borsa Brown Arab sorozatából.