Értékelés: Simone Elkeles - Tönkretett vakáció ( Hogyan tegyünk tönkre 1. )



„Amy Nelson Baraknak hívnak, és Izraelben töltöttem a nyári szünetet. Megismertem a családomat, a kulturális örökségemet, egy gyönyörű és gazdag történelmű helyet és a szerelmet.”




Fülszöveg:
Forró nyár. Amikor Amynek az egész nyári szünetet az otthonától távol kell töltenie, minden vakációs terve kútba esik. Egészen addig, amíg meg nem ismerkedik a jóképű és kemény kötésű tizennyolc éves Avival - az egyetlen sráccal, akinek talán nem tud ellenállni. Gyorsan felforrósodik a hangulat közöttük, de mi van, ha Avi csak egy nyári kalandot...

Kiadó: KÖNYVMOLYKÉPZŐ KIADÓ KFT.

Oldalak száma: 224

Borító: PUHATÁBLÁS, RAGASZTÓKÖTÖTT

Súly: 270 gr

ISBN: 9789634572855

Nyelv: MAGYAR

Kiadás éve: 2017

Árukód: 2711169 / 1172179

Sorozat: VÖRÖS PÖTTYÖS KÖNYVEK

Fordító: Sándor Alexandra Valéria


Borító:

Nekem annyi a problémám vele, hogy túl idősnek tűnnek a borító modellek a szereplőkhöz képest. Mármint gondolom Amyt és Avit akarták ábrázolni, de az egyik 18, a másik pedig 16 éves és még abba bele is egyezek, hogy a pasi kinéz 18, de a csaj sokkal idősebb a borítón, mint 16. Ez meg így olyan kiábrándító. De maga a borító tetszik, csak nem ezen a könyvön.


Személyes véleményem:

Teljesen véletlenül akadt a kezeim közé. Igazából nem számítottam rá, hogy hétvégén elolvasok még egy könyvet, de túl hamar végeztem Jodi Picoult könyvével, így volt tá időm bőven. Ezért szerettem volna egy könnyedebb olvasmányt. Simon Elkeles könyve pedig rövid is volt és a többi könyveit pedig szeretem, így erre esett a választás. Azért ma ránéztem, hogy molyon milyen csillagokat kapott és rengeteg 2-3 csillagos volt, én azért többet adok rá, bár 5 csillagot nem fog kapni. Könnyedebb olvasmány és szerintem rengeteg érdekes dolog is van benne. Valamilyen szinten magába foglal kritikus témákat, de ezzel nekem soha nem volt problémám, sőt, ha újat tudott mondani akkor még inkább a szívemhez nőtt a történet.




Magáról a könyvről:



Amyt az édesanyja neveli és apukájával elég gyengelábakon áll a viszonya. A lány a 16 évesek viszonylag gondtalan életét éli, ha nem vesszük figyelembe, hogy az anyukája váltogatja a pasikat és mindig olyan érzése van, hogy ő egy hiba. Szóval a lánynak eljött a nyári szünete, eltervezett már mindent, majd villámcsapásként jött a hír, hogy az apukájával Izraelbe mennek, hogy megismerkedjen a család másik felével. Nálam itt kezdett érdekesnek tűnni a történet, hisz annyi mindent lehet hallani és ezek miatt biztos sokan elítélik a könyvet, de legyünk elfogadóbbak. Nekem sok érdekességet adott. Amy próbál ellenséges lenni az apjával, amiért elrángatta ide és én valamiért mégis értem a viselkedését, hisz ő csak azt érezte, hogy az apja nem foglalkozik vele, ebből kifolyólag még azt sem tudta, hogy mi a munkája.
Szóval egy könnyed olvasmány mégis teli van olyan dolgokkal, amik nevelni tudnak. Vajon milyen sors vár a nagyvárosi lányra a távoli Izraelbe? Hogy viselkednek vele a rokonai, akik eddig még a létezéséről sem tudtak? És lehet szerelem egy olyan sráccal, aki mindig ellenséges volt vele? Ezekre a kérdésekre is mind választ kap az, aki elolvassa a könyvet. Higgyétek el egy egyszeri olvasást biztos megért.





Köszönöm, hogy benéztetek,
Xoxo, Patti J



Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

ÉRTÉKELÉS - Tomor Anita : Helló újra, kedves exem

ÉRTÉKELÉS - Jenny Han : A fiúknak, akiket valaha szerettem + nyereményjáték

Értékelés - Sara Shepard - Hazug csajok társasága

ÉRTÉKELÉS - Almási Kitti : Lezárás, Elengedés, Újrakezdés

ÉRTÉKELÉS - Erin Watt : Papírhercegnő ( A Royal család 1. )

12 számomra legjobb idézet Leiner Laura Bexi sorozatából *-*

Értékelés: Kathleen Glasgow - Girl in pieces - Lány, darabokban + nyereményjáték

TOP 10 IDÉZET: Csendes Nóra: Zápor utca

Értékelés: Sarah J. Maas: Köd és harag udvara

Számomra legjobb idézetek Borsa Brown Arab sorozatából.