Értékelés: Baráth Viktória - Az igazság árnyékában



„… olyan, mintha a szívem egy láthatatlan kapoccsal hozzá lenne kötve. Egy rozsdás kapoccsal, amit, ha megrángat, akkor újra és újra felszakítja az éppen begyógyulni készülő sebeket. Képtelen vagyok elszakadni tőle. Hiába is próbálom, lehetetlen. És ami a legrosszabb, hogy fogalmam sincs, miért érzek így.”



Váratlan fordulatok a tárgyalóteremben Hannah Jones immár San Franciscóban egyengeti karrierjét. Ő az iroda első számú védőügyvédje, így amikor egy fekete férfit gyilkossággal vádolnak,
ő kapja a feladatot, hogy képviselje a védelmet.
Az ügy igencsak nagy port kavar, mivel valamennyi áldozat jómódú, fehér bőrű lány. Hannah-nak félre kell tennie a saját érzelmeit. Hisz abban, hogy az igazi áldozat a vádlottak padján ül, és mindent megtesz azért, hogy ezt bebizonyítsa.
Hannah töretlen lelkesedéssel végzi munkáját egészen addig, míg a múltja ismét árnyékot nem vet karrierjére és szerelmi életére.
Képes lehet egy nő elfeledni minden fájdalmat, amit a számára legfontosabb ember okozott? Hogyan tudja feldolgozni az árulást és a hazugságokat? Létezhet második esély egy romokban heverő kapcsolatban?
Baráth Viktória, a kétszeresen Aranykönyv-díjra jelölt szerző
regénysorozatának második része romantikában és fordulatokban egyaránt bővelkedik. Ezúttal azonban még mélyebbre kalauzol minket az emberi lélek rejtelmeibe.

Kiadó: ÁLOMGYÁR KIADÓ

Oldalak száma: 416

Borító: PUHATÁBLÁS, RAGASZTÓKÖTÖTT

Súly: 312 gr

ISBN: 9786155929151

Nyelv: MAGYAR

Kiadás éve: 2019

Árukód: 2720384 / 1179430

Sorozat: IGAZSÁG SOROZAT
Borító:

Igazából a borítót meglátva olyan érzés fogott el, mintha az egész Jasenről szólna, de mégsem, hisz a főszereplőnk továbbra is Hannah.  De valahogy mégis annyira magával ragadó így egymás mellett a két könyv, hisz ők ketten elválaszthatatlanok. Vagy mégsem?

Személyes véleményem:

Őszinte leszek. Néha úgy felidegesített a könyv, hogy egyszerűen ordítani tudtam volna. Nem elég, hogy a regényei végén általában megöli azokat, akiket szeretek, hogy nem ír folytatást mikor mindenki annyira várja, erre belecsempész egy olyan szálat, ahol kitépném az összes hajam… Most komolyan? Ők ketten együtt? Én szeretem mindkettőt, de külön-külön… Nem együtt. Szóval kivételesen egyetértek Hannáhval és inkább külön látnék bizonyos két személyt, mint együtt és igen muszáj volt leírnom a kiakadásom csak, mert jól esett. Ezenkívül tetszett, hogy mindent betudott hozni valamilyen formában, persze Vikihez szokásához képen szereti kiborítani az olvasóit, de ezért szeretjük őt annyian. Vagy nem? Az írónő visszahozott minket az igazságszolgáltatás világába, bár most kissé más oldalon álltunk, de hát kell a változatosság, hisz a drogbáróktól eljutottunk az ügyvédi körig, talán egyszer az írónő is megjavul és megvédi kedvenceinket. Talán, bár eddig nem úgy néz ki.  De térjünk rá a regényre.

Magáról a könyvről:

Mondhatnám, hogy ott folytatjuk, ahol abbahagyjuk, hisz elég kemény befejezésünk volt, de nem igazán. Teljesen másik város, új emberek és más beosztás. Amit kissé sajnálok, hisz úgy láttam volna, vagyis inkább olvastam volna mikor Hannah mindenkivel megossza a döntését majd felépíti a kis birodalmát ott, ahol, de ez nem így történt. Szóval kicsit mérges voltam, de lépjünk tovább. Hannah San Franciscoban él és az egyik legjobb védőügyvéde az irodának melyet erősít. Végre úgy éreztem sínen vagyunk, de valami hiányzott. A lányt ugyanabban a helyzetben találjuk, mint az első részben. Egyedül, magányosan, aki csak a munkájának él, bár homályosan kaptunk ízelítőt abból, hogy mi történt közte és a mi Jasonünk között, de még mindig gyenge lábakon volt ez a része. Ettől függetlenül minden tökéletes volt, kaptunk a lány által egy nagyon erős ügyet, melyben kiteljesedett, hogy most egy kicsit nagyobb dolgokat fogunk képviselni. Az írónő összes regényében látszik a fejlődés, ahogy itt is tapasztalni lehetett mekkora különbség van az első és második rész között. Az új ügy alapján egy sötét bőrű fiatalember megölt egy fiatal lányt viszont a vád gyenge lábakon állt és az volt a feladatunk, hogy kiderüljön vajon ez tényleg így történt-e. Viszont az írónő szokásához híven minden új oldal egy váratlan eseményt hozott számunkra és egyre jobban borzolta a kedélyeket. Ha pedig ez még nem lenne elég, akkor megjelenik a mi arrogáns, szexi és kissé idegessítő Jasonünk.

Ugyebár említettem, hogy egy teljesen másik helyzetben találjuk magunkat, ezért kíváncsi voltam nagyon az új szereplőkre és arra, hogyan kerültek Hannah közelébe. Az egyik kedvencem Jess volt, akinek bár iszonyú nehéz múltja volt mégis mindig mosolygós lányt kaptunk a személyébe, akire Han mindig is számíthatott. Ez pedig kellett, hisz a lány a tárgyalóteremi problémák mellett magánügyi gondokkal is küzdött. A két száll viszont sokszor egyszerre forrósodott. Így, ha az egyik miatt padlóra került, várható volt, hogy lesz még valami, ami talán sokkal jobban összetöri. Egyszerűen nem tudtam rájönni, hogy mi lesz a következő percben, ezért is faltam ennyire a lapokat. Ha jól emlékszem kevesebb mint másfél nap alatt kiolvastam úgy, hogy közben dolgoztam és vezetésre is jártam, de bármilyen fáradt is voltam minden percet megért.

Itt is elmondható, mint egy előző értékelésemben írt könyvről, hogy az írónő mesterien körül járta a témát. Ha nem tudnám, hogy egy fiktív könyv azt gondoltam volna, hogy a valóságot írja le. Bámulatosan bemutatta a tárgyalótermi jeleneteket és meglepő, de még szerintem az igazságszolgáltatás oldala is valóságos volt. Hisz Amerika bármennyire is befogadóbb, mint a magyarok simán kinézem belőlük, hogy csak a bőrszín miatt egyből bűnösnek mondanak valakit. Szóval mindenhonnan kaptunk hideget meleget. Sokszor megutáltam azt, akit eddig a legjobban szerettem és egyszerűen egy érzelmi ringlispílbe kerültem, ahonnan még mindig nincs kisállás. Várható volt, hogy a vége is nagyon kemény lesz, de reménykedtem benne, hogy az írónő most az egyszer kedves lesz velünk és ha már a könyv alatt is képes volt ennyi fordulatot é botrányt adni nekünk akkor megkímél minket, de nem ez történt és most várhatok egészen októberig a következő részre, melyben biztos vagyok, hogy ugyanígy rengeteg fordulat lesz és a végén újra összetörök, de mégis alig várom.  Viki egy fantasztikus író és bármibe is vág bele biztos vagyok benne, hogy elkápráztat és közben darabokra tép. De ha nem így tenné nem biztos, hogy ugyanennyire rajonganék a könyveiért.







Ha megszeretnéd vásárolni a könyvet kattints IDE!!!!



Köszönöm, hogy benéztetek.

Xoxo, Patti.







Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

ÉRTÉKELÉS - Tomor Anita : Helló újra, kedves exem

ÉRTÉKELÉS - Jenny Han : A fiúknak, akiket valaha szerettem + nyereményjáték

Értékelés - Sara Shepard - Hazug csajok társasága

ÉRTÉKELÉS - Almási Kitti : Lezárás, Elengedés, Újrakezdés

ÉRTÉKELÉS - Erin Watt : Papírhercegnő ( A Royal család 1. )

12 számomra legjobb idézet Leiner Laura Bexi sorozatából *-*

Értékelés: Kathleen Glasgow - Girl in pieces - Lány, darabokban + nyereményjáték

TOP 10 IDÉZET: Csendes Nóra: Zápor utca

Értékelés: Sarah J. Maas: Köd és harag udvara

Számomra legjobb idézetek Borsa Brown Arab sorozatából.