Értékelés: Jamie Mcguire és Teresa Mummert : Sweet Nothing - Édes semmiség




Fülszöveg:

Minden csak egy pillanaton múlik. Csak egy másodperc, mikor megpillantod a nagy őt, és eldöntöd, hogy többé nem kell más. És épp ugyanennyi idő elveszíteni a szeretett férfit.

Képzeld el, hogy egyszer úgy veszítesz el valakit, akit szeretsz, hogy még nem is volt igazán a tiéd. Minden meglátod őt és csak vársz. Várod a lehetetlent, egy jelet, vagy azt, hogy rád nézzen... és közben reménykedsz benne, hogy a bűnösöknek is kijár egy csoda.
Averynek elég volt egyetlen pillantás, hogy tudja mit érez, A piros lámpánál állva, a mellette lévő sávban meglátta a férfit, akibe szerelmes lesz, s akihez feleségül megy. Gyakran hallani olyan szerelemről, amely időbe telik, míg kialakul. De Avery és Josh szerelme inkább hasonlított egy hirtelen fellobbanó lánghoz, és miután életük szálai összefonódtak, minden megváltozott. Avery megtalálta, akit egész életében szeretett, a gyermekei leendő apját. Avery és Josh élete egyetlen pillanat leforgása alatt kezdődött el, majd ugyanolyan hirtelen véget is ért: a késő esti kimaradások, a kifogások, a hazugságok. Egyetlen szempillantás alatt olyan lett minden, mintha nem is létezett volna.

Amikor úgy érzed tudod, hogy mi történik, nem is sejted, mi jöhet még ezután.




Oldalak száma: 360
Borító: FÜLES, KARTONÁLT
Súly: 346 gr
ISBN: 9789632617664
Nyelv: MAGYAR
Kiadás éve: 2016
Árukód: 2689926 / 1160500
Fordító: Beck Anita


Borító: 5/5

Tudom megint sok az 5 pontos, de mit tehetnék, ha ennyire jó borítók akadnak a  kezeim közé. Nálam ez tényleg egy olyan könyv volt, amin megakadt a szemem a boltba és egyszerűen nem tudtam otthagyni. Történt ugyanis, hogy Valentin napra könyveket kaptam (mi mást). Én pedig jó könyvmoly létemre bementem a Libribe és elkezdtem nézelődni, így akadt meg a szemem a könyvön, amit miután elolvastam a fülszöveget és konstatáltam, hogy igen ez tényleg nekem való adtam is a párom kezébe, hogy én tovább tudjak nézelődni és válogatni. Szóval mindenkit megnyugtatok a könyvvel lévő szerelem egy pillantás alatt kialakult, majd miután belekezdtem a könyvbe teljesen elmélyült.



Személyes véleményem:

Mint már mondtam a könyv első látásra szerelem volt és nem is kellett benne csalódnom, mert tényleg nagyon jól összehozták. Viszont miután elolvastam egy teljesen másik könyvhöz kezdett hasonlítani, ami viszont ennek hatására óriási csalódást okozott. Nem, nem fogom elmondani melyik volt ez a könyv, mert lehet nekem is csak azért tűnt fel, mivel túl rövid idő telt el a két könyv között. De egy kicsit elment a kedvem pár író munkáságától.
Szóval visszatérve a könyvhöz számomra jól lett összerakva és a végén megértem a pár hetes, hónapos ugrásokat is, hisz utána áll csak össze az egész. :D
De lássuk is a macskát vagyis a könyvet.



Magáról a könyvről:

Megismerhetjük Avery és Josh kapcsolatának kezdetét. Josh egy mentőápoló, aki a múltja elől szökött el Phillybe. Avery pedig a sürgősségi osztályon ápolónő.
Azért szerintem mindkettő egy nagyon szép hivatás így már ebből kifolyólag is megkedveltem őket. Viszont Josh, aki a tangakirály hírnevében áll, amit gondolom mindenki kitalál, hogy azért kapta, mert sok nővért vitt ágyba egy éjszakára. Egyedül eddig Averynél nem járt sikerrel és szerintem ez az oka annak is, hogy benne többet látott, mint egy éjszakát. Mindkettejüknek van múltja, mint ahogy minden embernek. Joshnak mérhetetlenül nagy fájdalmat okozott Kayla elvesztése, aki a hároméves kishúga volt és ez a sötét folt megpecsételte az egész családját. Averynek kicsit később kezdődött a sötét folt. Miután a szüleivel hazafelé tartottak autóbalesetet szenvedtek és a szülei az életüket vesztették, hogy mennyire sorsfordító, hogy őket is egy szerencsétlen autóbaleset hozta össze azt nem tudom. De mindkettőjük életét megváltoztatta. Josh folyamatosan ostromolja Averyt és teljesen elvarázsolja a lányt. Josh pálfordulása kicsit hirtelen jött,de a végén egyből tudni fogjuk, hogy miért. Közben pedig Deb, Avery legjobb barátnője és Queen , Josh legjobb barátja is közelebbi kapcsolatba kerül, szóval hirtelen és mégis tökéletesen alakulnak ki a szerelmek.

Avery a világ legboldogabb lánya és ha néhol nagyon utáltam, ahogy szegény fiúval bánt, mindi megtudták oldani a dolgokat. Aztán, ha kicsit gyorsan is, de egy év után összeházasodtak és persze össze is költöztek. Olyan mesébe illően cukik voltak, persze néhol zavartak az apróbb ugrások, de minden fontosabb résznél jelen voltunk és legalább a saját fantáziánkra lett bízva, hogy mi hogyan képzeltük el. Miután megtörtént az esküvő és az összeköltözés, minden pár életében eljött az utód eljövetele náluk igaz csak odáig élvezhettük, míg Avery várta a csöppséget, de közben kialakultak a viták. Amik minden párkapcsolatban jelen vannak. Hisz bármilyen tökéletes is egy kapcsolat, soha nem lehet minden mindig happy. Egy jó kapcsolatban is vannak viták, félreértések, hisztik és megbántódások. Mindketten dolgozhatnak sokat és persze váltó műszakban, ami még több konfliktust tud okozni. Sajnos ez náluk is így történt és, ahelyett, hogy Josh kinyitotta volna a szemét egy gyökérré változott, ami végett feltudtam volna pofozni. 

Szóval elértünk arra a pontra, hogy Avery elköltözik és aztán hirtelen felébredtünk. Igen nemcsak Averyre céloztam hisz, mint kiderült Avery és Josh egész végig kómában volt és mi csak egy álmot láttunk. Valami hihetetlenül jól megírt történetet kaptunk. Amit szerintem mindenkinek elkellene olvasnia, hisz ahelyett, hogy egy álomvilágban élünk egy tökéletes kapcsolatról fantáziálva, kapunk egy tényleges valóságot két kómás betegtől. :)




Kedvenc idézetek:

" El kell hagynom azt a férfit, akiben nem bízhatok, aki nem tisztel, és nem tartja be a nekem tett ígéreteit, még akkor is, ha ez az ember történetesen a kislányom apja."

" Egy hölgy legyen mindenre felkészülve, akár egy törött körmöt kell lereszelni, akár egy tévéforgatásra kell beugrania."

"Te egy szentnek állítod be, aztán majd egyszer csak nagyot csalódsz, és össze fogja törni azt a naiv kis szívedet. Én meg majd jót szórakozok."

"Soha nem láttam még ilyen szépnek egy nőt, mint amilyen Avery volt, azon a rongyos lepedőn ülve, egy roncstelep kellős közepén, tökéletesen elégedett arccal."

" Mindenkivel előfordul, hogy összetörik a szívét vagy elveszít valakit. Ez is az élet része, és hamar megtanuljuk értékelni a szép pillanatokat, mielőtt még elveszítenénk őket. Azt azonban soha nem tudtam elképzelni, hogy milyen érzés az, amikor olyasmit veszítesz el, ami még nem is volt a tiéd. Látni, ahogy kicsúszik a kezedből, mielőtt még megmarkolhatnád, elég ahhoz, hogy megtörje az embert. Nekem azonban egyben esélyt is adott arra, hogy helyrehozzam az életem, hogy érdemessé váljak rá, ha a sors is úgy akarja."



Köszönöm, hogy itt jártatok, Patti. :) 

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

ÉRTÉKELÉS - Tomor Anita : Helló újra, kedves exem

ÉRTÉKELÉS - Jenny Han : A fiúknak, akiket valaha szerettem + nyereményjáték

Értékelés - Sara Shepard - Hazug csajok társasága

ÉRTÉKELÉS - Almási Kitti : Lezárás, Elengedés, Újrakezdés

ÉRTÉKELÉS - Erin Watt : Papírhercegnő ( A Royal család 1. )

12 számomra legjobb idézet Leiner Laura Bexi sorozatából *-*

Értékelés: Kathleen Glasgow - Girl in pieces - Lány, darabokban + nyereményjáték

TOP 10 IDÉZET: Csendes Nóra: Zápor utca

Értékelés: Sarah J. Maas: Köd és harag udvara

Számomra legjobb idézetek Borsa Brown Arab sorozatából.