Egy újabb Kathy Reichs könyv érkezik! :)


Sziasztok!

Egy újabb fantasztikus hírt kaptunk mindannyian miközben rohamosan közeledik a Könyvhét.
Tudni akarjátok, hogy mi az? Hát, hogy ne akarnátok.
Aki még valamilyen oknál fogva nem tudná, ami szerintem teljesen lehetetlen a Fumax Kiadó egy újabb Kathy Reichs könyvvel jön ki, ami nem mást, mint a Hamvadó csontok címet viseli.
Kathy neve már alapjáraton garancia egy rendkívüli jó könyvre, de aki ismer az tudja, hogy hatalmas Dr. Csont fan vagyok, így egyértelmű, hogy nekem találták ki ezt a könyvet is. :D Nekem , aki képes a régi részeket is egésznap nézni és közbe együtt izgulni mindenkivel. Szóval én már nagyon várom, hogy végre könyvhét legyen és a kezembe foghassam.
De most lássuk a borítót, ami engem nagyon megfogott. Imádom a Fumax Kiadó borítóit. Valahogy mindig eltalálják, hogy mi illik az adott könyvhöz.


Én mondtam, hogy nagyon szuper. Ha viszont valakit nem vett volna meg még kilóra  a könyv, akkor ideje beleolvasni a fülszövegbe is ;)


Fülszöveg:


Tempe Brennan törvényszéki antropológus elé váratlanul egy fiatal, alig tizenéves lány csontváza kerül. Ez azonban több, mint a szokásos megbízatásai egyike: gyermekkori legjobb barátnőjét idézi fel benne, aki minden magyarázat nélkül tűnt el az életéből. A lezáratlan múlt és a szakmai felelősség sem hagyja nyugodni – nem is beszélve a rejtélyes elváltozásokról, amiket a csontokon felfedez. 



Az égkék szemű Ryan nyomozó eközben több eseten is dolgozik: három eltűnt személy és három azonosítatlan holttest után nyomoz. Mind lány és tizenéves. A munkájához szüksége van Tempe segítségére, noha kapcsolatuk a nő exférjének felbukkanása miatt a végéhez közelít.

Lehet, hogy a csontváz csak egy újabb az ifjú áldozatok sorában? Vagy Tempe túlreagálja a helyzetet, és nincs is kapcsolat az ügyek közt? Megérzéseit követve ismét saját kezébe veszi a nyomozást, miközben magánéleti viharai közt lavírozva próbálja elkerülni a teljes összeomlást.

A kutatás eredménye azonban felkészületlenül éri. Vajon fent tudja tartani szakmai távolságtartását és meg tudja oldani az ügyet, vagy végképp maga alá temeti őt a múlt?




Nem megmondtam, hogy tényleg fantasztikus hírt hoztam ? :) Most már csak  a napokat kell elkezdeni számolni, hogy mikor kaphatjuk meg a könyvet.

A könyvet ITT TUDJÁTOK előrendelni. :)


Köszönöm, hogy itt jártatok, Patti. :)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

ÉRTÉKELÉS - Tomor Anita : Helló újra, kedves exem

ÉRTÉKELÉS - Jenny Han : A fiúknak, akiket valaha szerettem + nyereményjáték

Értékelés - Sara Shepard - Hazug csajok társasága

ÉRTÉKELÉS - Almási Kitti : Lezárás, Elengedés, Újrakezdés

ÉRTÉKELÉS - Erin Watt : Papírhercegnő ( A Royal család 1. )

12 számomra legjobb idézet Leiner Laura Bexi sorozatából *-*

Értékelés: Kathleen Glasgow - Girl in pieces - Lány, darabokban + nyereményjáték

TOP 10 IDÉZET: Csendes Nóra: Zápor utca

Értékelés: Sarah J. Maas: Köd és harag udvara

Számomra legjobb idézetek Borsa Brown Arab sorozatából.