ÉRTÉKELÉS - Cookie O'Gorman: Kamuzások, kavarások

Fülszöveg:
Sally mindjárt begolyózik! Komolyan, ha a legjobb barátnője még egy lúzert rászabadít, tutira bekattan. Ahhoz, hogy megússza a ráerőltetett randikat, a lánynak szüksége van egy álpasira, méghozzá gyorsan, és Becks, a szívdöglesztő, szuperokos focisztár vállalja is a feladatot. (Ami fura, mert Sally le merné fogadni a kedvenc griffendéles pulcsijában, hogy a srác sajna kizárólag barátként tekint rá.) De hiába a sok bizsergető csók − a hitelességért mindent! −, a barátnője mégsem veszi be, hogy Sally tényleg szerelmes Becksbe. A fene se gondolta, hogy néha az igazság tűnik a legnagyobb kamunak.

Kiadó: Móra Ferenc ifjúsági könyvkiadó Zrt.

Oldalszám: 302

Fordító: Erényei Mónika
Kiadás éve: 2017
Ez az első olyan LOL köny, amire kicsivel több figyelmet szántam, nem azért mert sokkal jobb, mint a többi csak eddig nem igazán fektettem ezekre hangsúlyt, de mostantól ez megváltozik...ígérem.  
Sally Sue Spitz egy zseniális karakter, komolyan, aki bebizonyította nekünk, hogy fiú és lány között soha nem lehet legjobb barátság, de kezdjük az elején.
Sally utolsó éves gimnazista, aki édesanyjával együtt él. Édesapja a városban híres rendőr, de ez mellett egy idióta, gyökér...bocsi, de így van. Legjobb barátnője Lilian, aki próbálja összehozni Sallyt egy sráccal. Mindegy kivel, tényleg már az se fontos, hogy hímnemű legyen, szegény lány teljesen kétségbeesett a titkos randikat miatt.
"Gyanús volt ez nekem.
– És mégis mit kerestél te egy könyvesboltban? – kérdeztem.
– Hát nem nyilvánvaló? – kuncogott. – Téged fiúban."



Na és mit tesz az ember lánya, ha megelégeli azt a rengeteg randit? Megkéri gyermekkori legjobb barátját, akibe titokban szerelmes, hogy legyen az álpasija. Tökéletes megoldás, kivéve akkor, ha ez az egyetlen dolog, amit nem akarsz, hogy bárki megtudjon.

Ezt annyira nem gondolta át Sal és néha nagyon kiakasztott, de ez mellett nem volt átlagos. Imádta a Star Wars , Star Trecket, Harry Pottert és minden ehhez hasonló filmet. Mondanám, hogy nem tudom miről beszélt néha, de minden részét láttam a Star Warsnak és volt, amit moziba. Nem is értettem miért hasonlította Lilian, Sally Becksel való kapcsolatát Luke és Leila viszonyáról. Itt ketten néztünk furán Lilianre.  Ha valaki tudja, hogy tényleg lehet e kapni Yodas belebújos takarót az ossza meg az infót velem is. :D
Ha ideges volt mindig németül kezdett beszélni, és jó volt, hogy ezeket a részeket magamtól is letudtam fordítani. Csak Sally néha elfelejtette, hogy mások is tudnak németül és van olyan sulis társa, akinek ez az anyanyelve, de majd rájöttök ez milyen bonyodalomhoz vezet.
"Egyenesen Ash szemébe néztem, és könnyedén németre váltottam
– Du hast also..
–…alles verstanden – fejezte be a mondatot – Jedes einzelne wort. - Őszintén szólva a német az erősebbik nyelvem."
Viszont térjünk vissza a csodálatos Becksre.
Becks volt Sally titkos vágya, akit mindennél jobban szeret, de hát csak legjobb barátok, de lányok ki ne szeretné Beckset? Kedves, helyes, sportos, sztár focista a gimnáziumban és mindig kiáll Sallyért. David Beckham utódjaként utalnak rá. Hmm...álompasi ;)


A cselekmény ott vált érdekessé, mikor Sally kitalálta az álpasis tervet, de fogalmam sem volt miért ment ebbe bele Becks. Értem én, hogy legjobb barátok, de számomra fura volt, azért a legjobb barátunkat jelen tudomásom szerint nem csókoljuk meg és ugye így neki sem lehetett senkije. Ő mégis megtette, Sal pedig élvezte, hisz tudta ennél közelebb soha nem kerül Beckshez. Tévedni emberi dolog csajszi :D 

Imádtam, ahogy mindenki előtt eljátszották, hogy együtt vannak, ahogy mindenkinek hazudnak, de legfőképpen a szívükben. Magukat próbálták meggyőzni, hogy a másiknak nem jelent semmit és maguknak okoztak ezzel fájdalmat is.


"Ölelések.
Érintések.
Csókok arra a helyre, amire én már csak „Becks-pont”-ként gondoltam."

Ahogy Becks gyengéden, majd szenvedéllyel csókolta Sallyt még én is elmosolyodtam azon, milyen cukik együtt. Jól van na.. elég nagy a képzelőerőm.  Kíváncsi voltam vajon jól érzem-e, hogy Becks is annyira akarja, Sallyt, mint ahogy Sally őt. Voltak jelenetek mikor biztos voltam benne, de amíg nem vall színt nem lehetünk teljesen biztosak. 
Becksnek viszont a fiú testvérei és a családja (,mint mindenki kivéve Becks rajongótábora) örülnek, hogy "végre együtt vannak", de hát még nem tudják, hogy ez csak a látszat. Becks úgy gondolja, hogy Sally szerepet játszik a féltékenykedéssel, de ez nem szerep és Becks tesói próbálják Sallyt támogatni. Még ha nem is tudják mi történik valójában.
"– Nincs semmi baj – tette a kezét a vállamra Leo. – Becks sohasem hajtana rájuk.
– Így van – értett egyet Thad. – Ő csak a tiéd.
– Pedig az a vörös nagyon dögös – tette hozzá Ollie, amivel kiérdemelt egy nyaklevest Mr. Kenttől. – Jézusom! Ezzel csak azt akartam mondani, hogy Becks hűséges."
Viszont, ha lelövök minden amiről szól nem lenne értelme, elolvasni. Így hát itt hagyom abba a spoilerezést nagyjából, azért, hozok még pár idézetet.
Kedvenc idézeteim:
"De tudnod kell, hogy minden,
amit mondtam, igaz volt. Minden. Te vagy a nekem való lány.
Imádom, hogy okos, de egy kicsit azért lökött vagy. Imádom a
szeplőidet – simított végig az orromon, amitől elakadt a
lélegzetem. – Imádom, hogy a kedvenc filmed a világ legrosszabb
filmje. Jesszus, még azt is imádom, amikor németül beszélsz
hozzám. Fogalmam sincs, mit mondasz, de imádom. Amikor
bevallottad, hogy szeretsz… – a fejét ingatta, az arckifejezése
döbbenetről árulkodott – állati hülyén viselkedtem… de ennek
most már vége."
"Clayton kikapta a kezéből a mikrofont, hogy ő is fontos
bejelentést tegyen:
– Sally Spitz! – szólított meg a közönséget pásztázva.
Éreztem, hogy az arcomat elönti a forróság. Lejjebb csúsztam a
széken, de még így is észrevett, ami egyébként nem volt nehéz,
mert elég sokan felém fordultak. – Hát ott vagy. Csak azt
szeretném mondani, hogy ha ma este veszítünk, az a te lelkeden
szárad."
"Így van, gondoltam. Becks az
én emberem, az én Han Solóm, az igaz szerelmem. De elsősorban
ő Becks. Az én Becksem.
És ez így van jól."
Szóval ez a könyv után mindenki keresse meg a maga személyre szabott Becksét. Sok sikert srácok és lányok. :D
Köszönöm, hogy itt jártatok, Pati :)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

ÉRTÉKELÉS - Tomor Anita : Helló újra, kedves exem

ÉRTÉKELÉS - Jenny Han : A fiúknak, akiket valaha szerettem + nyereményjáték

Értékelés - Sara Shepard - Hazug csajok társasága

ÉRTÉKELÉS - Almási Kitti : Lezárás, Elengedés, Újrakezdés

ÉRTÉKELÉS - Erin Watt : Papírhercegnő ( A Royal család 1. )

12 számomra legjobb idézet Leiner Laura Bexi sorozatából *-*

Értékelés: Kathleen Glasgow - Girl in pieces - Lány, darabokban + nyereményjáték

TOP 10 IDÉZET: Csendes Nóra: Zápor utca

Értékelés: Sarah J. Maas: Köd és harag udvara

Számomra legjobb idézetek Borsa Brown Arab sorozatából.