Értékelés: Lana Millan - Raziel


"Ha el akarsz érni valamit, keménynek kell lenned. Fontos, hogy csakis a saját érdekeiddel foglalkozz, különben átgázolnak rajtad."


Fülszöveg:

Ismered a viccet, amiben a bukott angyal, a KitKat-mániás démon és egy hősszerelmes bolti eladó a Tudás Könyvének keresésére indul? Nem? Nem csoda, hiszen ez nem vicc. Raziel a Tudás Könyvének őrzője, a legfelsőbb misztériumok és titkok angyala. Vagyis csak volt. Valami történt. Lélegzik és ver a szíve, miközben Nevada tűzforró sziklái között kinyitja a szemét. Emberré vált. Lehetne még ennél is rosszabb a helyzete? Lehet, és lesz is. Amikor eltűnik a Tudás Könyve üzletet ajánlanak neki: ha segít megtalálni, visszakaphatja a szárnyát. Segítőként egy pimasz démont varrnak a nyakába, hogy aztán együtt vágjanak neki Amerika vadregényes tájainak. Kalandos útjuk során Raziel felfedezi magában az elszánt harcost, a féltő barátot, és az esendő embert. Lana Millan második regénye egy izgalmas mese, ami akár igaz is lehetne.

Kiadó: Athenaeum Kiadó
Oldalszám: 300 oldal
Várható megjelenés: 2018. március 26.
Méret: 215 mm x 135 mm x 40 mm
Kötés: Kartonált
ISBN: 9789632936727



Először is szeretném megköszönni az Athenaeum kiadónak, hogy elolvashattam a könyvet.

Borító:


Szerintem tökéletes. Mindent elmond. Egy lány, aki próbál túlélni, megmenteni a világot és közben a szíve mélyén egy álmot kerget, akit egy élet üldöz. Egy álmot, hogy engedik, majd hogy ember legyen. Miközben nem tud szabadulni attól, hogy ő valójában egy Angyal. Méghozzá nem is akárki, hisz ő Raziel, a tudás őrzője. Szögezzük le, aki tudniillik egy lány.

Szerény személyem véleménye:

Ez volt az első könyv, amit olvastam az írónőtől és, ahogy érzem hiba volt, mivel minden betűjét imádtam.

Őszinte leszek. Egyáltalán nem néztem a borítóját mikor elkezdtem. Pedig mindig azzal kezdem. Ha mondjuk néztem volna akkor tuti nem fogom azt hinni elsőnek, hogy egy férfi angyalt tettek egy lány testében. De hát mindig tanul az ember. Én mindig azt gondoltam, hogy Raziel férfi. Talán, mert egyszer olvastam róla egy könyvet abban az volt. Szóval itt ez most változik. Mivel Raziel egy lány angyal vagyis már csak ember. Kimondottan tetszett és érdekes volt.

 A vége felé már közeljártam ahhoz, hogy földhöz vágjam a telefonom. De örülök, hogy nem tettem, mivel akkor nem tudom meg, hogy még se úgy történik, ahogy gondoltam és Lucifer közbelép. Aztán kétségbeestem, de tényleg. Most komolyan ez a vége? Ennyi? Semmi több nem derül ki. Hogy tehette ezt velem Lana? És mindenki más? Semmi öröm, boldogság vagy legalább szomorúság.... Szimplán vége. Második résznek is kell lennie, így nem hagyhatják abba  a történetet... jó oké megnyugodtam..Nagyjából.

Uuuu azt elfelejtettem, hogy Belader fan lettem. *-*

Magáról a történetről:
Nevadában vagyunk, ahonnan Raziel lezuhant vagyis a testbe zuhant. Hisz a lány, aki testébe került már meghalt, ő pedig megkapta  a testét és ember lett. Egy ember, angyali lélekkel. Razielnek egy lány siet a segítségére Kendra, aki befogadja, annak ellenére, hogy semmit nem tud az idegen lányról. Munkát talál neki, lakhatást biztosít és családot kap még ha ez csak Kendrából is áll. Raziel megismeri az életet, de nem sokáig örülhet. Hisz küldetése van. Még pedig megkell találnia  a tudás könyvét. A segítségére egy démont küldenek, aki Kendra egyetlen rokonának testébe kerül,aki nem más, mint Danny. Szóval útnak indul egy ember, aki igazából angyal és egy másik ember, akit megszállt egy Démon, hogy megmentsék az emberiséget Mihálytól.

Igazából rájöttem, hogy Mihály mindenhol idegesítő és csak bajt csinál, ami bőven elég ahhoz, hogy utáljuk. Most pedig kiakarja írtani az emberiséget. Ami valljuk be kicsit se jófej dolog tőle. Viszont kaptunk két vicces párost, akik megrémítenek, ha tényleg ők maradnának az emberiség utolsó reménye. :D

 De tényleg..megtámadják őket, üldözi a rendőrség, kórházba és börtönbe kerülnek. Szóval oltári nagy slamasztikában vannak, vagyis inkább mi, mert ha jelenleg Raziel épp nem is, de akkor is hallhatatlan. Szóval vicces, érdekes és egyben tanulságos történetet kapunk. Szóval bátran ajánlom mindenkinek olvasásra. Hiába kicsit zavaró a vége egy percre sem bántam meg, hogy elolvastam.


Kedvenc idézetek:



"- Gonosz vagy.
– Aljas rágalom! – Felnyerít, és a szívéhez kap. – És ha összességében nézzük, te sokkal rosszabb vagy nálam."

 "Sosem voltál az. Különleges vagy. Még nem találkoztam hozzád foghatóval, csak könyörgöm, ne hisztizz apróságokon! Kóstolj meg mindent, próbálj ki új dolgokat és mosolyogj, mert olyankor vagy a legszebb. Ha úgy döntesz, hogy végleg itt maradsz, jó ember lesz belőled."

 "Látni akarom a napfelkeltét, úszni a tengerben és fánkot enni. Sok-sok fánkot. Szeretném megkóstolni az epret, és lehet, hogy egyszer még pezsgőt is iszom hozzá. Vicces pólókat viselek majd, amiknek a hátán flitteres szárnyak vannak. Eddig fel sem fogtam, mennyire szerencsés vagyok. Mind azok vagyunk, akiknek megadatik az élet."

 "Amikor azt hiszem, ennél rosszabb nem lehet, belém mar valami, amitől a szemem könnyes, a szám keserű lesz. Hiányozni fog. Pocsék érzés. Nem akarom."
Patti :)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

ÉRTÉKELÉS - Tomor Anita : Helló újra, kedves exem

ÉRTÉKELÉS - Jenny Han : A fiúknak, akiket valaha szerettem + nyereményjáték

Értékelés - Sara Shepard - Hazug csajok társasága

ÉRTÉKELÉS - Almási Kitti : Lezárás, Elengedés, Újrakezdés

ÉRTÉKELÉS - Erin Watt : Papírhercegnő ( A Royal család 1. )

12 számomra legjobb idézet Leiner Laura Bexi sorozatából *-*

Értékelés: Kathleen Glasgow - Girl in pieces - Lány, darabokban + nyereményjáték

TOP 10 IDÉZET: Csendes Nóra: Zápor utca

Értékelés: Sarah J. Maas: Köd és harag udvara

Számomra legjobb idézetek Borsa Brown Arab sorozatából.