Értékelés: Heteira - Tündéralku

 


Utálta, hogy elhitte, érdemes áldozatokat hoznia – mert a szerelem áldozatot követel. Mert azt, aki áldozatot hoz, a végén megjutalmazzák. Hát, nem kap mindenki jutalmat.


Fülszöveg:

A tündér alkukra éhes, a farkas tündérekre
– beteljesülhet a szerelmük?


Delvin a tizennyolcadik születésnapján szembesül azzal, hogy tündérereje
van. Az első sokk után egy új világ tárul fel előtte: képtelen hazug szavakat
kimondani, de cserébe képes varázsolni, és alkut kötni az emberekkel,
azaz bűbájjal segíteni őket, ha megfizetik az árát.

Minden csodás lehetne, csak éppen a férfi, akire régóta vágyik,
ódzkodik a tündérektől...

Rikke farkas alakváltó, aki egyszer már megégette magát,
amikor alkut kötött egy tündérrel. Titkon jó ideje vonzza Delvin,
várja az első átalakulását, a nagykorúságát, hátha a fiú oldja végre a magányát.
Azonban kiderül, hogy Delvin is tündér.

Vajon a vonzalom erősebb, mint a félelem? És ha ad egy esélyt
a fiatal tündérnek, ő nem fog visszaélni a bizalmával?

Delvin és Rikke akarja egymást. De csak akkor tudják megadni a másiknak
a boldogságot, ha megértik saját magukat, beismerik a vágyaikat,
és megtörnek egy múltbéli, kegyetlen alkut.

Meg lehet bocsátani a hibákat? Létezik új esély? A szerelem mindent legyőz?


Heteira humorral átszőtt, érzelmekkel teli, érzéki fantasyregénye
gyönyörű történet szerelemről, bizalomról és kitartásról.

Kiadó: Könyvmolyképző Kiadó Kft.

Kiadás éve: 2023

Nyelv: Magyar

Oldalak száma: 306

Borító: Kartonált

Súly: 350 gr

Sorozat: Vörös Pöttyös Könyvek

ISBN: 9789635612017

Árúkód: 2776402/1220389


Személyes véleményem:

Igazából kétszer álltam neki a könyvnek. Elsőnek nehezen emésztettem meg, hogy homoszexuális karakterek vannak benne. Nem azért, mert lenne evvel bármi bajom csak akkor pont egy olyan sorozat 4.évadát néztem, amiben 90%-ban csak ilyen emberek voltak és hirtelen nagyon sok volt. Majd mire meglett a taktikám, hogy mivel Delvin nekem amúgy is lány névnek tűnt, így annak tekintettem, addigra folyamatos álmossággal küzdöttem, majd az utóbbi 2,5 hónapban alig alszom a baba miatt így azért kellett félretennem. De körülbelül egy 2 -2,5 hete újrakezdtem és teljességgel olvastatta magát az egész. Mire befejeztem úgy tettem le, hogy örültem, hogy elolvashattam a könyvet, mert egy nagyon érdekes és jó olvasmány.

Magáról a könyvről:

Delvin elérkezett abba a korba, amikor kiderül, hogy milyen lénnyé alakul és legnagyobb meglepetésére tündér lett. Iszonyúan utálta az elején. Nem is nagyon volt más tündér a településén. Csak pár éve egy lány, de őt annyira kiutálták, hogy elment.

Ezenkívül jött közben egy másik száll, Rikke az elmenekült tündérlány volt barátja visszatért, aki egy farkas és ő képezi ki és segíti az új farkasokat. Delvin gyerekkora óta szerelmes a farkasba, de sose merte neki elmondani. Most pedig azzá változott a fiú, akihez egyszerre vonzódik és táplál rettentő nagy ellenszenvet, hogy ennek az ellenszenvnek pontosan mi az oka csak sokkal később derül ki.

Mivel az a rész egy rettentő fontos dolog a könyvben így én sem szeretném lelőni. A fejezetek alatt mindketten rettentő sok fejlődésen mennek át. Delvin elkezd tanulni egy tündértől és megtanulja használni a szavak és ezzel együtt az alkuk erejét, illetve, azt is, hogy hogyan tud kapcsolatba kerülni a mágiával és ezenfelül a természetanyával. Rikke pedig próbálja helyrehozni a hibáit. Több-ékevesebb sikerrel és közben a két srác között egy kapcsolat kezd kialakulni, de mikor azt hinnéd, hogy most már minden jó lesz, hirtelen az egész darabokra törik.

Egyben az egész:

Heteira egy nagyon érdekes világot alkotott meg és iszonyúan jó borító készült hozzá, amit mindenképpen szerettem volna a polcomon látni. Persze első ránézésre nem erre számítottam, de végül is, ha egybe nézem az olvasási élményem akkor egy nagyon jól összerakott történetet kaptam.

A tündérek ábrázolása más volt, mint az eddigiek, így örültem, hogy egy új nézetbe kaphattam bepillantást és tetszett, ahogy megfogalmazódott, hogy a szavaknak milyen erejük van. Hisz, ha egy tündérrel kötsz alkut akkor mindig pontosan kell fogalmazni és szükséges egy időtartam is. Ezt pedig mi is Delvinnel együtt tanultuk meg.

Rikket nagyon szerettem az elején, majd áttért egy olyan stílusba, ami annyira nem jött be. Értem, hogy miért csinálja és miért akarja egyedül megoldani a dolgokat, de idővel ő is megtanulta, hogy bár a hibáját egyedül követte el, mégis fontos, hogy kérjen segítséget és engedje, hogy segítsenek neki. 😊

A könyv számomra végig egy hullámvasút volt és sose tudtam mikor tudok róla leszállni, mert mikor azt hittem, hogy a szereplők már felértek a csúcsra hirtelen zuhanni kezdtek. De ugye ez kell egy jó könyvhöz. Fent kell tartani az érdeklődést és szerintem minden pontját teljesítette ehhez. Így én minden fantasy szeretőnek nyugodt szívvel ajánlom. 😊

Kedvcsináló idézetek:

– Egy tündér mindig megköti az alkut, Rikke. Mindig.

„Rikke, legyünk őszinték. Vagy elhagysz, hogy beházasodhass egy másik falkába, és túlélj. Vagy velem maradsz, de akkor vissza kell hoznom neked a saját családodat. Ha örökre melletted maradnék, rácsok mögé zárnám magamat. Ha másik falkát keresnél, elvesztenénk egymást. Feláldozok az életemből pár évet, amikor nem tudok majd alkukat kötni. De pár évnél sokkal hosszabb az élet. És ha kellek, ha tényleg én kellek neked, akkor ezt választod. Mert csak így tudsz engem és saját magadat egyszerre választani.

„– Ne haragudj! – suttogta Delvin. – Sajnálom, hogy én vagyok itt, és nem a barátnőd. Sajnálom, hogy hozzám kell érned az alku miatt. De nem sajnálom, hogy megkötöttük. Ha nem kötjük meg, meghaltál volna a parton. Ha nem a sérülés, akkor a víz miatt. És én örökre meggyűlöltem volna magam, ha meghalsz, miközben van erőm arra, hogy megmentselek.

– Nem akarlak elveszíteni – suttogta Delvin a férfi mellkasára. Rikke tenyere a hátára simult.

– Én meg nem élném túl, ha elveszítenélek.”

„Az ilyesmi nem csalás, inkább ügyeskedés, és még ha csalás is, nem az ő dolga megítélni, hogy az a tanuló-e az értékesebb, aki mindent kiválóan megjegyez, vagy az, akinek van mersze alkut kötni, hogy kijavíthassa, amit elrontott.

„– Miért kellene, hogy egy alkuban valaki veszítsen?
– Az kell, hogy valaki nyerjen. De, ahol nyer az egyik, ott könnyen megeshet, hogy veszít a másik…

Ha megszeretnéd rendelni a könyvet akkor Katt IDE! 😊

Köszönöm, hogy benéztetek,

Xoxo, Patti 😊


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

ÉRTÉKELÉS - Tomor Anita : Helló újra, kedves exem

ÉRTÉKELÉS - Jenny Han : A fiúknak, akiket valaha szerettem + nyereményjáték

Értékelés - Sara Shepard - Hazug csajok társasága

ÉRTÉKELÉS - Almási Kitti : Lezárás, Elengedés, Újrakezdés

ÉRTÉKELÉS - Erin Watt : Papírhercegnő ( A Royal család 1. )

12 számomra legjobb idézet Leiner Laura Bexi sorozatából *-*

Értékelés: Kathleen Glasgow - Girl in pieces - Lány, darabokban + nyereményjáték

TOP 10 IDÉZET: Csendes Nóra: Zápor utca

Értékelés: Sarah J. Maas: Köd és harag udvara

Számomra legjobb idézetek Borsa Brown Arab sorozatából.