Előolvasás: Hidasi Judit: Aranykör 1 - Elveszve




" Vagy ami ennél is rosszabb: elveszítem az erőm, ami hajt. Ami visz előbbre, hogy mindennap legyen energiám tovább csinálni. Tovább keresni."

Létezik rosszabb rémálom egy szülő számára, mint a gyermeke elrablása?

Dóra élete teljes és boldog volt. Szerető család vette körül, karrierje felfelé ívelt, minden tökéletes volt, amíg el nem rabolták kétéves kisfiát a játszótérről. Minden kártyavárként dől össze benne és körülötte.

Őrült hajszába kezd és semmi más nem számít már neki, csak hogy megtalálja a fiát. Egy tapasztalt nyomozó, Puskás András és két számítógépes zseni tinédzser lesz segítségére. Az idő előrehaladtával a szálak sehova nem vezetnek, a nyomok kihűlnek, mígnem két év múlva ugyanonnan, ugyanúgy el nem tűnik egy másik gyermek is.

A nyomozás új lendületet kap és kontinenseken át vezet egy szörnyű és váratlan végkifejletig. Egyre inkább úgy tűnik, hogy nem a fia elrablása lesz Dóra legsúlyosabb és legsötétebb megpróbáltatása.

Mire lehet képes egy anya, hogy visszakapja gyermekét?

Hidasi Judit, a nagy sikerű Gondolatmappa című könyv szerzője ezúttal egy anya lelkének mélységeibe vezet minket. Egy szívszorító és fordulatokkal teli történet arról, hogy milyen változásokhoz és tragédiákhoz képes egy szülő alkalmazkodni azért, hogy visszaszerezze a gyermekét.


Kiadó: ÁLOMGYÁR KIADÓ

Oldalak száma: 336

Borító: PUHATÁBLÁS, RAGASZTÓKÖTÖTT

ISBN: 9786155875366

Nyelv: MAGYAR

Kiadás éve: 2018

Árukód: 2717293 / 1176831




Borító: 5/5


Mivel még nem ez a végleges borító, így csak erre tudok pontot adni, de én megelőlegezek a kiadónak egy öt pontost. Hisz nagyon szeretem a borítóit és tudom, hogy ebben sem fogok csalódni. Viszont remélem ez lesz az alap hisz a hinta és a piros háttér tökéletes Thriller főleg a fülszöveget elolvasva a hinta tökéletesen kifejezi, hogy valami történt egy gyerekkel és ehhez vetítve a piros hátteret nagyon ütős és számomra mindent visz. De ha mégse ez lesz az alap, akkor kíváncsi leszek milyen lesz.

Személyes vélemény:


Mikor megtudtam, hogy elolvashatom Hidasi Judit új könyvét nagyon boldog voltam. Hisz szerintem ez mindig egy jel a bloggernek, hogy vannak olyanok, akik szerint jó az, amit csinálsz. Innen is köszönöm az Álomgyár kiadónak az újabb csodálatos lehetőséget. Alapjáraton kevés Thrillert olvasok, de valamiért már a címből tudtam, hogy nekem ezt el kell olvasom. Most, hogy így tegnap a végére értem tudom, hogy jó döntés volt. Nagyon érdekes és tökéletesen megírt könyvről van szó. Az egyetlen hibája, hogy nincs még a kezemben a folytatása. Minden lappal egyre izgatottabb lettem. Olyan volt ez a történet, mint egy drog.. Függővé tett és nem tudok leszokni róla. Pár óra leforgása alatt elolvastam és utána hirtelen nem tudtam mit kezdjek magammal. Pedig a horvát tengerparton ez nagy szó. De gondolom nem a fecsegésemre vagytok kíváncsiak. Szóval jöjjön a könyv. :) 


Magáról a könyvről:

A főszereplőn Pap Dóra, akiről már a fülszöveg alapján is megtudtuk, hogy elrabolták a kisfiát Matyit. A nőről hamar kiderül, hogy mennyire elszánt és erős. Hisz hiába tűnt el a kisfia ő továbbra sem adta fel a reményt, hogy életben van és újra találkoznak. Dóra nem volt gazdag, de a maga módján mégis, hisz nem feltétlenül csak az a gazdagság, ha temérdek pénzed van, hanem az is, ha van egy otthonod és egy szerető családod. Neki ez megvolt. Ezenkívül pedig ott volt a munkája amit szeretett. Ő nem tudott azaz otthonülő anyatípus lenni és meg se tehette volna, hisz akkoriban ő volt a családfenntartó. De egy nap minden megváltozott. Minden boldogsága, minden jókedve és minden öröme kevesebb, mint öt perc leforgása alatt eltűnt. Csak 5 perc... De ennyi is elég volt, hogy minden megváltozzon. Csak 5 perc vagyis 300 másodperc csak ennyi kellett, hogy egy anyai szív összetörjön és talán sose jön helyre.

“Én vagyok az anya, akinek a fiát elrabolták. 
Én vagyok az a nő, aki azóta is mindennap visszajár a helyszínre. Én vagyok a nő, aki soha nem adja fel. És igen én vagyok az is, akinek nincs élete, semmije sincs. Én vagyok az anya, aki számomra, sajnálatra méltó. Én vagyok az az anya, aki te soha nem akarsz lenni. “

Dóra mindennap visszajár a helyszínre ahonnan eltűnt a kisfia. A férje nem értette és nem tudta elfogadni, hogy a feleségét talán végleg elvesztette.

"A férjem tökéletesen időzítette az utolsó rúgást belém. Szinte napra pontosan arra az időpontra, ami egyéves évfordulója volt a fiunk eltűnésének.Szerinte ideje lett volna feladni.A keresést.Az egészet.Mondtam neki, hogy szerintem meg zárja magára a fürdőszoba ajtaját, és dögöljön meg."
 Hisz közben Dóra úgy próbálta meg feldolgozni ezt az egészet, ahogy tudta. Bármennyire is nem volt épp a legjobb állapotban soha nem felejtette el, hogy egy anya soha nem mondhat le a gyermekéről. Bármilyen állapotban is került, az első amit szem előtt tartott azaz, hogy egy nap újra biztonságban tudhatja majd a fiát. Ez pedig minden napon átlendítette, mindenpercben mikor összetört erősítette. Hisz egy anyai szív soha nem adja fel.
Imádtam, hogy nem finomkodott, nem köntörfalazott és leírta úgy ahogy mondta volna egy összetört, de egyben erős nő. Nem körül írta finoman, hanem leírta. Mindenféle szép szavak nélkül erősen és keményen. Talán ezzel fogott meg a könyv teljesen. Ezzel az őszinteséggel.

"Olyan szépek voltunk, mint egy romantikus könyv alakjai. Ő elmeorvost kiáltott, én ügyvédet."

Soha nem voltam még hasonló helyzetben és nem is szeretnék így csak a könyv alapján tudom beleélni magam, hogy milyen lehet annak az édesanyának, akik ismeretlenek elviszik a fiát. A fiát, akit mindennél jobban szeret. De  történik még valami és az úgy újra terítékre kerül a nyomozóknál, akik már lemondtak a kisfiáról. Az új fordulatok miatt Dórának újra belekell ásnia magát a múltba és az egyetlen nyomozót, aki törődött is vele belekell rángatnia ebbe az egészbe, amiről senkinek nem beszélt.

"- Igen az. Két év után már nincs nagyon miben reménykednem, de egy belső késztetés, egy megérzés azt mondja, hogy ez most az. Ez az, amire vártunk."


Egy fordulatokkal teli, a maga módján csodálatos könyvet foghattam a kezembe. Azt hiszem egyre jobban kedvelem ezt a műfajt és persze az írónőt. Hisz az egyik legőszintébben megírt Thriller, amit valaha olvashattam. A stílus, a történet, az érzések minden olyan tökéletes volt. Tetszett, hogy többször betekinthettünk a múltba, hogy jobban megértsük a dolgokat, mégis volt ami felett még ilyenkor is elsiklottam és csak kapkodtam a fejem és ámultam. Azt hiszem még egy kedvenc könyvem lett ebben az évben. Viszont ahogy a friss megjelenéseket nézegetem a kiadó hónlapján nem hiszem, hogy az utolsó.


Ez egy könyv egy anyáról.
Egy anyáról aki két éve csak árnyéka önmagnak.
Egy anyáról, aki soha nem adja fel.
Egy anya, aki máig hisz benne, hogy a fia életben van.
Egy anya, aki mindennap küzd..küzd mindenkivel, aki azt mondja adja fel.
Egy anyai szív mely összetört, de ezer darabbal keresi a kisfiát.
Egy szív..két lélek..egy sötét árnyék a múltból és egy szenzációs hír.
Vajon előkerül a kisfiú kit az anyja mindennap, mindenpercben és mindenmásodpercben vár?

A könyvet az alábbi oldalon tudod előrendelni: Hidasi Judit - Elveszve ( Aranykör 1.)

Köszönöm, hogy itt jártatok, Patti. :)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

ÉRTÉKELÉS - Tomor Anita : Helló újra, kedves exem

ÉRTÉKELÉS - Jenny Han : A fiúknak, akiket valaha szerettem + nyereményjáték

Értékelés - Sara Shepard - Hazug csajok társasága

ÉRTÉKELÉS - Almási Kitti : Lezárás, Elengedés, Újrakezdés

ÉRTÉKELÉS - Erin Watt : Papírhercegnő ( A Royal család 1. )

12 számomra legjobb idézet Leiner Laura Bexi sorozatából *-*

Értékelés: Kathleen Glasgow - Girl in pieces - Lány, darabokban + nyereményjáték

TOP 10 IDÉZET: Csendes Nóra: Zápor utca

Értékelés: Sarah J. Maas: Köd és harag udvara

Számomra legjobb idézetek Borsa Brown Arab sorozatából.